30 Ιανουαρίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ


Η Οργάνωση Σιδηροδρομικών του ΣΥΡΙΖΑ μας έστειλε την ακόλουθη ανακοίνωση, με την οποία καλούνται όσοι από τους συναδέλφους επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία εξειδίκευσης και εμβάθυνσης των θέσεων τους, στη συνάντηση που θα γίνει τη Δευτέρα 03/02/2014 και ώρα 14:00 στον 9ο όροφο της Καρόλου.



ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ


Η ΠΟΣ ΖΗΤΑΕΙ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΩΝ ΓΙΑ Σ.Σ.Ε.

Στο Δ.Σ. της Π.Ο.Σ. αποφασίστηκε να ζητηθεί η έναρξη των διαπραγματεύσεων με τις Διοικήσεις των εταιρειών του Ομίλου για την υπογραφή Σ.Σ.Ε.

Μετα απο αυτο καλούνται όλα τα Σωματεία - Μέλη της, να καταθέσουν στη Γραμματεία της Ομοσπονδίας μέχρι την ΔΕΥΤΕΡΑ 10 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2014 και ώρα 14:00 τις προτάσεις τους, προκειμένου να καθοριστεί το πλαίσιο διεκδίκησης της Σ.Σ.Ε.



29 Ιανουαρίου 2014

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Στη σημερινή συνεδρίαση της Διοίκησης της ΠΟΣ, η παράταξη μας κατέθεσε τις παρακάτω προτάσεις:

1.Σε ότι αφορά τις κινητοποιήσεις που κάνουν οι εργαζόμενοι για να αποτρέψουν την ιδιωτικοποίηση του δικτύου της ΔΕΗ και προκειμένου να τους συμπαρασταθούμε αλλά και να αναδείξουμε την επικείμενη ιδιωτικοποίηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΕΕΣΣΤΥ και την κινητικότητα σιδηροδρομικών, προτείναμε να ζητήσουμε από τη ΓΣΕΕ την προκήρυξη 24ωρης απεργίας την Τετάρτη 29/1/2014 ημέρα ψήφισης της ιδιωτικοποίησης του ΑΔΜΗΕ. Επίσης προτείναμε να γίνει κάλεσμα των σιδηροδρομικών στη συγκέντρωση των εργαζομένων της ΔΕΗ την Τετάρτη 29.1.2014 στις 3.30μ.μ.)

28 Ιανουαρίου 2014

Ελληνικός Σιδηρόδρομος: Ο ξεπεσμένος γίγαντας που δεν λέει να ξυπνήσει


Έχουμε το χειρότερο σιδηρόδρομο του κόσμου; 

Από το: metaforespress.gr

Αυτό υποστήριξε, πριν από τρεις μήνες, ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, επαναφέροντας στο προσκήνιο την τραγική κατάσταση του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου.

Άφωνος έμεινε και ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο οποίος σε ξαφνική επιθεώρηση στο δίκτυο του Προαστιακού, δεν μπορούσε να συνειδητοποιήσει ότι δεν λειτουργούν τα φωτοσήματα, με τους συρμούς να περνάνε με κόκκινο.

Δυστυχώς, το σιδηροδρομικό δίκτυο παραμένει ένα απέραντο εργοτάξιο, παραπέμποντας, σε ορισμένα τμήματα, στην εποχή του ... καρβουνιάρη. 

Ακόμα δεν έχει εγκατασταθεί σηματοδότηση και ηλεκτροκίνηση σε όλο το μήκος του δικτύου (πάει για το 2017) και η επικοινωνία μεταξύ μηχανοδηγών και σταθμαρχών γίνεται με τηλεγραφήματα.


ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ : ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΣ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ : ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΣ: Σήμερα το απόγευμα η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ομοσπονδία πραγματοποίησε την καθιερωμένη κοπή πίτας. Παραβρέθηκαν μέλη της Διοίκησης της ΠΟΣ,...


27 Ιανουαρίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Συναδέλφισσες-συνάδελφοι,

Μετά από απόφαση του Δ.Σ., ο ΟΣΕ άρχισε πριν λίγες ημέρες, να πληρώνει δικαστικές αποφάσεις και αγωγές για υποθέσεις που εκκρεμούσαν εδώ και 20 χρόνια.
Δυστυχώς, δεν είμαστε σε θέση (είναι κανείς;) να σας ενημερώσουμε σχετικά, αφού ο ΟΣΕ ούτε τους δικαιούχους ενημέρωσε υπεύθυνα  ούτε έκανε τον κόπο να ενημερώσει έστω, την ΠΟΣ και μέσω αυτής τους σιδηροδρομικούς (συνταξιούχους και εν ενεργεία).

24 Ιανουαρίου 2014

23 Ιανουαρίου 2014

ΚΟΠΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗΣ ΠΙΤΑΣ ΤΗΣ ΔΑΚΕ - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ


Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η

Η   Δ Α Κ Ε – ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ σας προσκαλεί να παρευρεθείτε στην κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας που θα πραγματοποιηθεί τη ΔΕΥΤΕΡΑ 27 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2014 & ώρα 16.00’ στην αίθουσα του 4ου ορόφου της Π.Ο.Σ. (Κάνιγγος 6 – Αθήνα).

ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ 
ΔΑΚΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΠΟΥΡΛΙΑΚΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΝΤΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ



22 Ιανουαρίου 2014

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ




Όπως μας ενημέρωσε η ΔΙΠΕΚΑΜ σήμερα απεστάλησαν (διαβιβαστικά) στις κατά τόπους έδρες Προσωπικού υπογεγραμμένες οι Βεβαιώσεις για την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων των εργαζομένων και θα δοθούν με μέριμνα των Γραφείων Προσωπικού, σε όλους τους συναδέλφους του Κλάδου.


Σχέδιο

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ


Από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ) μας γνωστοποιήθηκαν τα ονόματα που απαρτίζουν την επιτροπή των συνταξιούχων Σιδηροδρομικών για το εφάπαξ και είναι οι παρακάτω:
  • ΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΟΣ
  • ΚΥΦΩΝΙΔΗΣ ΜΠΑΜΠΗΣ
  • ΒΛΑΒΙΑΝΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
  • ΠΑΤΣΙΩΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
  • ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ  ΓΙΩΡΓΟΣ
  • ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
  • ΧΡΙΣΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
  • ΣΤΑΧΤΙΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ
  • ΛΑΖΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
  • ΚΑΡΑΒΕΒΑΣ ΗΛΙΑΣ

20 Ιανουαρίου 2014

Η Βρετανία αποφάσισε την επανακρατικοποίηση της σιδηροδρομικής υποδομής!



Η Βρετανία αποφάσισε την επανακρατικοποίηση της σιδηροδρομικής υποδομής !!!

Την περίοδο που στην Ελλάδα εξετάζεται η ανάθεση της συντήρησης της σιδηροδρομικής υποδομής σε ιδιώτες, μέσω ΣΔΙΤ, στη Βρετανία ακολουθούν αντίθετο δρόμο. Ο φορέας διαχείρισης και συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου, η British Network Rail ετοιμάζεται, εντός του 2014, να καταστεί φορέας του δημόσιου τομέα.

Η εταιρεία ιδρύθηκε στα τέλη του 2001, εξαγοράζοντας την ιδιωτική Railtrack. Σύμφωνα με απόφαση της βρετανικής κυβέρνησης, το σιδηροδρομικό δίκτυο θα χαρακτηριστεί και επίσημα ως «κεντρικός κυβερνητικός φορέας στο δημόσιο τομέα», με τη ΝR να παραδέχεται ότι ορισμένες «μικρές αλλαγές» θα είναι αναπόφευκτες.

Η μετάβαση στο βρετανικό κράτος της NR θα επιφέρει τη μεταφορά χρέους, ύψους 30 δις. στερλινών! Μάλιστα, το Office for National Statistics, δηλαδή η Στατιστική Υπηρεσία υπολογίζει ότι η ανάληψη του χρέους της NR θα αυξήσει το δημόσιο καθαρό χρέος κατά περίπου 2 τοις εκατό του ΑΕΠ και τον καθαρό δανεισμό του δημοσίου τομέα κατά μέσο όρο 0,2 τοις εκατό του ΑΕΠ.

Σε δήλωσή του προς το Κοινοβούλιο, ο γραμματέας μεταφορών Patrick McLoughlin ανέφερε ότι «είμαι αποφασισμένος η Network Rail να διατηρήσει τη λειτουργική της ευελιξία, ώστε να συνεχίσει να προσφέρει ένα ασφαλές σιδηροδρομικό δίκτυο, με αυξημένη χωρητικότητα».

Από την πλευρά της, η Network Rail δήλωσε ότι η «αλλαγή» που συντελείται ήταν σε μεγάλο βαθμό «τεχνικό ζήτημα» και δεν θα επηρεάσει τη διοίκηση, τη δομή και τα επενδυτικά της σχέδια.

Πάντως, τα βρετανικά μέσα ασκούν κριτική για το πώς η εταιρεία θα καταφέρει να αυξήσει τη χρηματοδότηση της για μελλοντικές επενδύσεις και εάν η «αλλαγή» που αποφασίστηκε αντιπροσωπεύει «πραγματική επανακρατικοποίηση». 





17 Ιανουαρίου 2014

ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΑΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΘΗΝΑΣ




Έγινε σήμερα στο Γραφείο Προσωπικού της Αθήνας (Αγ. Ιωαν. Ρέντης) η προγραμματισμένη εκδήλωση για την κοπή της πίτας σε πολύ όμορφο και συναδελφικό περιβάλλον.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν οι:
  1. Ο Πρόεδρος & Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Κος Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος
  2. Ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ) συνάδελφος Παναγιώτης Παρασκευόπουλος, καθώς και τα μέλη του Προεδρείου συνάδελφοι Νώντας Θεοδωρόπουλος και Γιάννης Ντίτσας
  3. Ο εκπρόσωπος των εργαζομένων στο ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνάδελφος Βασίλης Ζαβογιάννης
  4. Ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ συνάδελφος Βασίλης Τουρλής
Οι Διευθυντές της εταιρίας:
  1. Φυσικά ο ΔΙΠΕΚΑΜ Κος Ιωάννης ΛΥΤΡΑΣ
  2. Ο ΔΙΚΑΜ Κος Χρήστος ΡΕΤΣΙΝΑΣ
  3. Ο ΔΙΤΡΥ Κος Αριστογείτων ΚΩΤΣΑΣ

Επίσης τίμησαν την εκδήλωση μας με τη παρουσία τους αρκετοί συνάδελφοι από τον όμορο κλάδο της Έλξης και φυσικά παρά πολλοί συνάδελφοι του Κλάδου μας.

Την εκδήλωση προσφώνησαν ο Πρόεδρος της ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνάδελφος Γιώργος Αντωνίου, ο Πρόεδρος & ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Κος Ζηλιασκόπουλος και ο Πρόεδρος της ΠΟΣ συνάδελφος Παρασκευόπουλος.

Κατόπιν ο Πρόεδρος του Σωματείου έκοψε τη νοστιμότατη πίτα (που είχε ετοιμάσει η συνάδελφος Κατερίνα Κόκκαλη) και το τυχερό νόμισμα "έπεσε" στον Προϊστάμενο του Γραφείου Προσωπικού Αθηνών τον Χαρ. Γεωργακόπουλο (εντάξει έπαιζε εντός έδρας!!!)

Το Τοπικό Παράρτημα του ΑΙΡ είχε προετοιμάσει πολύ καλά το .... μπουφέ της εκδήλωσης.

Τέλος έγινε συμβολική κλήρωση 3 λαχνών και το πόσο των εκατό ευρώ (100 €) που αντιστοιχούσε για κάθε συνάδελφο το κέρδισαν οι:
  • ΚΑΛΑΘΑΣ Θόδωρος του Γραφείου Πάτρας
  • ΧΑΤΖΗΑΠΟΣΤΟΛΟΥ Φωτεινή του Γραφείου Βόλου και
  • ΣΤΑΥΡΟΥ Κώστας του Γραφείου Θεσσαλονίκης

Ευχόμαστε και του χρόνου να κόψουμε τη πίτα μας ΠΑΛΙ όλοι μαζί

Σας ευχαριστούμε

Το Προεδρείο της ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ




ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ


Η ΠΙΤΑ
Ζηλιασκόπουλος - Λύτρας - Ρετσινάς 
Ο Πρόεδρος & ΔΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθ. Ζηλιασκόπουλος 
Ο Πρόεδρος, ο Γ.Γ. & ο ταμίας του Σωματείου μας
Οι Συνάδελφοι
Ο Πρόεδρος της ΠΟΣ 
Μέλη του Προεδρείου της ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ  
Η κοπή
Ο κερδισμένος
Οι 3 Διευθυντές



ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ



16 Ιανουαρίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ "ΕΞΕΛΙΞΗΣ"

Από την "Εξέλιξη" λάβαμε την ακόλουθη ανακοίνωση και την δημοσιεύουμε:


Συναδέλφισες , συνάδελφοι 
Η Εξέλιξη αποφάσισε να αποχωρήσει  από την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του σωματείου μας, εκφράζοντας την αγανάκτηση και την πικρία της μεγάλης πλειοψηφίας των μηχανοδηγών για την συνεχιζόμενα εχθρική στάση της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέναντι στον κλάδο μας και τους σιδηροδρομικούς γενικότερα.

Την ώρα που η Διοίκηση δεν έχει αναλάβει καμία συγκεκριμένη δέσμευση για κανένα από τα αιτήματα μας, την ώρα που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ οδεύει προς την ιδιωτικοποίηση και η πληγή των μετατάξεων παραμένει ανοικτή, εμείς δεν μπορούμε να ανταλλάσουμε ευχές και να βγάζουμε αναμνηστικές χαμογελαστές φωτογραφίες σε επικοινωνιακά σώου περασμένων εποχών προκαλώντας το αίσθημα των συναδέλφων μας.

ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ, δεν έχουν καταλάβει ότι οι εποχές έχουν αλλάξει ενώ προκαλούν συνεχώς τους μηχανοδηγούς, όταν μετά την συνδικαλιστική ανυπαρξία των τελευταίων 18 μηνών , διοργανώνουν γιορτινά χάπενινγκ για να ικανοποιήσουν άραγε ποιον; και για ποιο  σκοπό;;;

Η παρουσία μόλις 4 μηχανοδηγών στην εκδήλωση, έδωσε την πλέον κατάλληλη απάντηση στους συνδικαλιστές του χτες. 

14 Ιανουαρίου 2014

Μηχανοδηγοί ΤΡΑΙΝΟΣΕ : ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2014 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΛΞ...

Μηχανοδηγοί ΤΡΑΙΝΟΣΕ : ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2014 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΛΞ...: ΦΩΤΟΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ Σήμερα στην αίθουσα του 4ου ορόφου του κτιρίου της ΠΟΣ, πραγματοποιήθηκε η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας τη...

13 Ιανουαρίου 2014

ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΘΗΝΩΝ




ΑΘΗΝΑ, 9/1/2014

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πραγματοποιήσει την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας, την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 17 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2014 στις 13:00 στο γραφείο προσωπικού του Αγίου Ιωάννη Ρέντη.

Η παρουσία σας θα είναι ιδιαίτερη τιμή για εμάς. 


ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ



12 Ιανουαρίου 2014

Πλιάτσικο χωρίς τέλος στον ΟΣΕ

Πλιάτσικο χωρίς τέλος στον ΟΣΕ

Του Δημήτρη Δελεβέγκου

«Χρυσές δουλειές» εξακολουθεί να κάνει το κύκλωμα του σκραπ στο σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ, με την αποψίλωση καλωδίων και τροχαίου υλικού να υπολογίζεται ότι κοστίζει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στον κρατικό οργανισμό.
Μέχρι σήμερα η - μεγαλύτερη στην ιστορία του οργανισμού - κλοπή έξι ντιζελάμαξων Mithubishi βάρους 60-70 τόνων η καθεμία, δέκα φορτάμαξων και πολυάριθμων βαγονιών παραμένει ανεξιχνίαστη, ενώ καθημερινά καταγράφονται νέα περιστατικά κλοπών.
Ένα από τα τελευταία κρούσματα λεηλασίας έγινε στο Σιδηροδρομικό Δίκτυο Πελοποννήσου, όπου αφαιρέθηκε το μεγαλύτερο τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής Κορίνθου-Άργους στο τμήμα μεταξύ Χιλιομοδίου και Αγίου Βασιλείου, ενώ εκτιμάται ότι αφαιρέθηκαν 333 στρωτήρες με τη χρήση ειδικού εξοπλισμού.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε επιστολή προς τον πρωθυπουργό και τον υπουργό Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοϊδη, ο Σύλλογος Φίλων του σιδηροδρόμου για το δίκτυο Πελοποννήσου, περίπου 200 μέτρα της κυρίας σιδηροδρομικής γραμμής κυκλοφορίας στην περιοχή Χιλιομοδίου – Άγ. Βασιλείου έχει «κάνει φτερά».
Όπως επισημαίνεται στην επιστολή, την τελευταία τριετία έχουν κλαπεί μεταλλικά εξαρτήματα και υλικά από χώρους ιδιοκτησίας του ΟΣΕ, ενώ έχουν αφαιρεθεί τα αυτόματα συστήματα φύλαξης ισόπεδων διαβάσεων αξίας πολλών εκατομμυρίων ευρώ. 
Η οριστική θέση εκτός λειτουργίας του μετρικού δικτύου Πελοποννήσου το 2011, στο πλαίσιο του τότε προγράμματος εξυγίανσης του ΟΣΕ, έγινε χωρίς να ληφθούν μέτρα για τη φύλαξη του τροχαίου υλικού, το οποίο μετατρέπεται σε σκραπ. 
Όλα αυτά, όταν το Δημόσιο έχει δαπανήσει 80 εκατ. ευρώ μόνο για τον εκσυγχρονισμό της γραμμής Κόρινθος- Καλαμάτα.

Ποιος κερδίζει

Οι εκροές που καταγράφει στις καταστάσεις αποτελεσμάτων ο ΟΣΕ λόγω των αλλεπάλληλων κλοπών τροχαίου υλικού, αποτελούν εισροές για την μαφία του χαλκού. 
Το χρησιμοποιημένο σίδερο πωλείται σήμερα κατά μέσο όρο προς 0,5 ευρώ το κιλό, ενώ μεγάλο δέλεαρ για τους επιτήδειους είναι η μεγάλη προσφορά αφύλακτου τροχαίου υλικού, καθώς σήμερα σε όλη την Ελλάδα περισσότερα από χίλια χιλιόμετρα σιδηροδρομικής γραμμής δεν χρησιμοποιείται
Παράλληλα, πέραν του κόστους για τον ΟΣΕ από την αποψίλωση καλωδίων χαλκού και των εργασιών αποκατάστασης των κλεμμένων καλωδίων, δημιουργούνται διαφυγόντα κέρδη από την πιθανή μεταπώληση του παλιού τροχαίου υλικού.  
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, οι ζημιές της ΔΕΚΟ από το κύκλωμα του χαλκού ανέρχονται σε εκατοντάδες εκατομμύρια, χωρίς να ληφθεί υπόψη ο σοβαρός κίνδυνος θανατηφόρου ατυχήματος, όπως και το «πλήγμα» που προκαλείται στην εικόνα των ελληνικών σιδηροδρόμων.
Όλα αυτά τη στιγμή που για την εταιρεία λειτουργίας, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει ξεκινήσει η διαδικασία της αποκρατικοποίησης, ωστόσο η «αφαίμαξη» των παγίων του ΟΣΕ, δηλαδή του σιδηροδρομικού δικτύου, συνεπάγεται μεγαλύτερο κόστος για την υλοποίηση ενός επενδυτικού εγχειρήματος.
Όπως σημειώνεται στη σχετική επιστολή, η επαναλειτουργία για την εκτέλεση τουριστικών δρομολογίων στο δίκτυο της Πελοποννήσου, περιόρισε το πλιάτσικο. Ωστόσο, η κίνηση αυτή υπήρξε εθελοντική πρωτοβουλία και ως αποτέλεσμα τον Οκτώβριο του 2013 τα τουριστικά δρομολόγια σταμάτησαν.


9 Ιανουαρίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ-ΜΑΘΗΤΕΣ ΟΑΕΔ




Αθήνα 9/1/2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών καλεί τους συναδέλφους μαθητές των σχολών μαθητείας του ΟΑΕΔ που ασκούν την πρακτική τους εκπαίδευση στους χώρους των εταιρειών ΕΕΣΣΤΥ και ΟΣΕ, σε συγκέντρωση στα γραφεία της Π.Ο.Σ. (Κάνιγγος 6 - 4ος όροφος), τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014 και ώρα 12.00΄

Σκοπός της συγκέντρωσης είναι η αμφίδρομη ενημέρωση σχετικά με την ένταξή σας στο σιδηροδρομικό εργασιακό περιβάλλον (η σωστή, ολοκληρωμένη εκπαίδευση και τα προβλήματα που αφορούν την καθημερινότητά σας τόσο στην εργασία όσο και στις σχολές σας), αλλά και τα γενικότερα προβλήματα της σιδηροδρομικής οικογένειας (εργασιακά, οικονομικά, ασφαλιστικά).

Καθώς επίσης και οργανωτικά θέματα για την καλύτερη αντιμετώπιση των παραπάνω ζητημάτων από κοινού με τα Σωματεία και την Π.Ο.Σ. με τη συμμετοχή όλων μας.

Η παρουσία σας κρίνεται απαραίτητη.

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.



ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΕΙΡΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΟ ΚΛΑΔΟ

Σε συνεχεια της ένταξης συναδέλφων (που προέρχονται απο την ΔΙΕΠΜΕ) στο Κλάδο μας, οι παρακάτω συνάδελφοι θα προσέλθουν σήμερα ΠΕΜΠΤΗ 09/01/2014 στον χώρο του Ψυχολογικού Εργαστηρίου του Κ.Α.Ι. (251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας, Κέντρο Αεροπορικής Ιατρικής, Π. Κανελλοπούλου 3, Αθήνα) στον Δεύτερο όροφο, στις 09:00 (το πρωί) με το Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας τους ή άλλο αντίστοιχο Δημόσιο έγγραφο, προκειμένου να περάσουν την διαδικασία ΓΡΑΠΤΩΝ εξετάσεων που προβλέπεται:

01. ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΥΡΤΩ 
02. ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
03. ΔΑΓΛΟΓΛΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ
04. ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
05. ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
06. ΠΑΠΠΑ ΕΥΓΕΝΙΑ
07. ΣΕΡΜΠΕΖΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
08. ΣΙΔΕΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
09. ΣΚΛΟΥΠΙΩΤΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
10. ΣΚΡΕΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Τη ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10/01/2014 για τον ίδιο σκοπό θα μεταβούν οι παράκατω αναφερομενοι στο Ψυχολογικό Εργαστηρίο του Κ.Α.Ι.:

01. ΔΗΜΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ
02. ΚΑΡΑΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
03. ΚΟΛΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
04. ΚΟΣΜΙΔΟΥ ΑΛΕΞΙΑ-ΗΛΙΑΝΑ
05. ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
06. ΛΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ
07. ΝΙΚΑΚΗΣ ΘΩΜΑΣ
08. ΡΑΠΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
09. ΡΟΥΣΣΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
10. ΣΑΛΙΒΕΡΟΣ  ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ
11. ΣΚΟΥΦΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ


Ακολούθως αναφέρονται οι ομάδες των υποψηφίων, που θα μεταβουν στο ίδιο Εργαστήριο, προκειμένου να συμμετάσχουν στη διαδικασία των ΠΡΟΦΟΡΙΚΩΝ εξετάσεων:

Α. ΔΕΥΤΕΡΑ 13/01/2014

01. ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΥΡΤΩ
02. ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
03. ΔΑΓΛΟΓΛΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ
04. ΔΗΜΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ
05. ΠΑΠΠΑ ΕΥΓΕΝΙΑ
06. ΣΕΡΜΠΕΖΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
07. ΣΚΡΕΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Β. ΤΡΙΤΗ 14/01/2014

01. ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
02. ΚΑΡΑΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
03. ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
04. ΚΟΣΜΙΔΟΥ ΑΛΕΞΙΑ-ΗΛΙΑΝΑ
05. ΛΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ
06. ΝΙΚΑΚΗΣ ΘΩΜΑΣ
07. ΡΟΥΣΣΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

Γ. ΤΕΤΑΡΤΗ 15/01/2014

01. ΚΟΛΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
02. ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
03. ΡΑΠΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
04. ΣΑΛΙΒΕΡΟΣ ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ
05. ΣΙΔΕΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
06. ΣΚΛΟΥΠΙΩΤΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
07. ΣΚΟΥΦΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ & ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ

8 Ιανουαρίου 2014

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΗΣ ΕΤΟΥΣ 2014




ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΗΣ ΕΤΟΥΣ 2014

Συναδέλφισσες - Συνάδελφοι,

Το ΣΤΑ διεξάγεται σε μία περίοδο πρωτόγνωρη για το σύνολο του Ελληνικού λαού και εμείς είμαστε εδώ σήμερα ενώπιον σας να αποτιμήσουμε τα πεπραγμένα της χρονιάς που πέρασε αλλά και να συνεκτιμήσουμε τα καινούρια δεδομένα.

Η ανεργία ξεπέρασε το 28% και σκαρφαλώνει ολοένα πιο ψηλά, τα λουκέτα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που αποτελούσαν την ραχοκοκαλιά της Ελληνικής οικονομίας είναι πλέον ο κανόνας σε μία αγορά, η φτώχεια η εξαθλίωση πολλαπλασιάζονται ραγδαία.

Η ανασφάλεια πλανάται πάνω από τα κεφάλια όλων. Όσοι έχουμε ακόμα εργασία.

Οι σιδηροδρομικοί ήμασταν οι πρώτοι που αποτελέσαμε τα πειραματόζωα των εταίρων μας και οι πρώτοι που βιώσαμε στο πετσί μας τις πρωτόγνωρες αλλαγές με την εφαρμογή του νόμου 3891/2010 γνωστό και ως νόμο Ρέππα. 

Αφού με την δυσφήμιση του επαγγέλματος μας έκλεισαν το 1/3 του δικτύου και μετέταξαν εθελοντικά και υποχρεωτικά 386 συναδέλφους πολλοί εκ των οποίων σήμερα που μιλάμε τίθενται σε καθεστώς διαθεσιμότητας - κινητικότητας δηλαδή βρίσκονται στον προθάλαμο της απόλυσης ενώ ολοένα οι αποδοχές μας μειώνονται φτάνοντας  έως και 60%.

Κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί το μέγεθος των προβλημάτων που θα προέκυπταν από την υπογραφή του 1ου μνημονίου τον Μάιο του 2010. Σήμερα όλοι καταλαβαίνουμε ότι το 2013 δεν είναι ούτε 2010 ούτε 2007. 

Όλοι μας βλέπουμε την κατάσταση που επικρατεί στην χώρα μας και αυτό φαίνεται στο πλαίσιο των διεκδικήσεων μας. Κανείς δεν συζητά για αυξήσεις, κανείς δεν μιλά για τον περιβόητο μέσο όρο των αποδοχών των Ευρωπαίων; 

Κανείς δεν διεκδικεί οφίτσια  για τον κλάδο του, κανείς δεν βάζει μπροστά και πάνω από όλα το συμφέρον.

Οι εξελίξεις ήταν ραγδαίες και πολλές φορές βρεθήκαμε πίσω από αυτές χωρίς σχεδιασμό και συνεχώς σε θέση άμυνας. 
Δυστυχώς ακόμη και σήμερα βλέπουμε να πραγματοποιείται μία ολομέτωπη επίθεση από την κυβέρνηση στα τελευταία βασικά δικαιώματα μας.

Μέσα σε αυτό το αβέβαιο πολιτικό, οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον με τους συναδέλφους μας να δοκιμάζονται σκληρά από την νεοφιλελεύθερη πολιτική που πιστά ακολουθεί η κυβέρνηση καλούμαστε να διαμορφώσουμε και να συμφωνήσουμε ένα κοινό ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ που θα μας δώσει έπειτα από αγώνες τουλάχιστον ένα θετικό αποτέλεσμα , που στα μάτια όλων μας φαντάζει ως απίθανο γεγονός.

Μπορούμε άραγε να το πετύχουμε;
Υπάρχει τρόπος;

Υπάρχει συνάδελφοι αρκεί να βάλουμε στην άκρη αυτά που μας χωρίζουν και να συμφωνήσουμε σε αυτά που μας ενώνουν. 
Μπορούμε και πρέπει να πετύχουμε αρκεί να ξεχάσουμε το Εγώ και να προτάξουμε το Εμείς.

Αυτό το ΣΤΑ συναδέλφισσες και συνάδελφοι είναι το κρίσιμο και το πιο καθοριστικό για την ιστορία του κλάδου μας. Σε αυτό    δεν μπορεί να βλέπουμε κοντόφθαλμα. 
Πρέπει να συζητήσουμε και να αναζητήσουμε τους τρόπους και τον δρόμο, τον συνδικαλιστικό, τον πολιτικό, τον νομικό, ΩΣΤΕ να διασφαλίσουμε τους παρακάτω βασικούς στόχους:

1. Αλλαγή πολιτικής
2. Διασφάλιση των θέσεων εργασίας μέσα στην εταιρεία μας
3. Ελεύθερες συλλογικές διαπραγματεύσεις με υπογραφή Σ.Σ.Ε που θα σέβεται   την ιδιαιτερότητα του κλάδου μας
4. Χιλιομετρικές αποζημιώσεις
5. Διανυκτερεύσεις
6. Αλλαγή καταστατικού

Αυτό το εξάπτυχο πρέπει να είναι ο άμεσος βραχυπρόθεσμος στόχος του σωματείου μας χωρίς βέβαια να ξεχνάμε και να απεμπολούμε αυτά που χάσαμε τα τελευταία 4 χρόνια και τα οποία πρέπει να τα βάζουμε στο διεκδικητικό πλαίσιο. 
Άλλωστε κάθε Πρόγραμμα Δράσης διεκδικεί για τους εργαζόμενους με την συμμετοχή των εργαζομένων. 

ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
  • ΕΝΙΑΙΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ
  • ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΠΡΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ
  • ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
  • ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΚΣΥΝΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ
  • ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΑΝ
  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Χρόνια τώρα κυβερνήσεις και υπουργεία δεν κατάφεραν ποτέ να εκπονήσουν ένα ΕΘΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ για τον σιδηρόδρομο στην πατρίδα μας. όλα τα σχήματα που επέλεγαν κινούνταν σε πειραματικά πρότυπα που όπου και αν εφαρμόστηκαν απέτυχαν, επιτείνοντας έτσι τα λειτουργικά και διαχειριστικά αδιέξοδα στον οργανισμό. 


Η συντριπτική πλειοψηφία των manager το μόνο που έβλεπε μπροστά της σε αγαστή συνεργασία με τους πολιτικούς της προϊσταμένους ήταν μελέτες-προμήθειες ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ, αδιαφορώντας πλήρως για την ασφάλεια των επιβατών και της κυκλοφορίας.

Είναι ευθύνη όλων μας το βραχυπρόθεσμο σχέδιο δράσης που σας καταθέτω να υλοποιηθεί και να πετύχει.
Είναι ευθύνη όλων μας να συμφωνήσουμε με την διαφορετικότητα που μας διακρίνει να εκπονήσουμε και να υλοποιήσουμε ένα σχέδιο που θα αποδώσει  καρπούς, που θα έχει επιτυχίες, που θα καλύπτει αυτά που μας ενώνουν.

"όποιο πράγμα εκπληρώνει τον σκοπό του είναι αγαθό"
Αριστοτέλης


Γιά τη 
ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ

Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΚΟΥΤΕΛΑΣ


ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΤΟΥΣ 2013



ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΤΟΥΣ 2013


ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2013

ΠΡΟΛΟΓΟΣ

Συναδέλφισσες - Συνάδελφοι,

Πραγματοποιούμε σήμερα την Ετήσια Συνέλευση των Αντιπροσώπων του Σωματείου μας. 
Εκ μέρους του Δ.Σ. σας καλωσορίζω και πιστεύω ότι θα προσπαθήσουμε όλοι να συμβάλλουμε να αναδειχθούν τα προβλήματα του κλάδου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, και ότι θα διεξαχθεί γόνιμος και εποικοδομητικός διάλογος και με οδηγό τα συμπεράσματα και τις αποφάσεις που θα ληφθούν, να βαδίσουμε στη νέα χρονιά.  
Η χρονιά που πέρασε ήταν μία δύσκολη περίοδος για τον κλάδο και για όλους τους σιδηροδρομικούς. 
Μία χρονιά με πολλές αλλαγές, με την ένταξη στο ενιαίο μισθολόγιο, με όριο στην υπερεργασία και στην νυχτερινή υπερωρία, την ένταξη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο ΤΑΙΠΕΔ με κλείσιμο προφορών τον Σεπτέμβριο για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μία κυβέρνηση αλαλούμ που παίρνει αποφάσεις με Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου με αποτέλεσμα όλα αυτά να έχουν δημιουργήσει σύγχυση ανασφάλεια και αβεβαιότητα στους σιδηροδρομικούς.

TΡAINΟΣΕ


Σήμερα έχουμε μία ΤΡΑΙΝΟΣΕ με πολλά προβλήματα στο τροχαίο υλικό να κυκλοφορεί  σε μία υποδομή απαράδεκτη και να προσπαθεί να πραγματοποιεί μεταφορές σε επιβάτες και εμπορεύματα. 
Έχουμε μία κυβέρνηση να προσπαθεί να την απαξιώνει και απέναντι τους εργαζομένους να αντιστέκονται και να αγωνίζονται να την κρατήσουν όρθια και σε κάποιο επίπεδο. 
Εμείς δεσμευόμαστε ότι θα αγωνιστούμε για ενιαίο και δημόσιο σιδηρόδρομο με στρατηγικούς συμμάχους να λειτουργεί έτσι ώστε να εξυπηρετεί τον ελληνικό λαό στις μεταφορές και τις μετακινήσεις. 
Θα πιέζουμε και θα πείθουμε την κυβέρνηση και την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι μόνο έτσι θα υπάρξει ανάπτυξη και θέσεις εργασίας. 
Για τον λόγο αυτό πρέπει όλοι μαζί να ανατρέψουμε τέτοιες πολιτικές.
Το αλαλούμ συνεχίζεται στο ασφαλιστικό, στην περίθαλψη. 
Αυτή η πολιτική θυμίζει το θεατρικό έργο η Βαβυλωνία. 
Συνεχίζουν το έργο τους και στα εργασιακά καταργώντας ΣΣΕ απολύοντας με ξαφνικούς θανάτους ΕΡΤ-ΔΕΚΟ-ΟΣΕ-Αμυντικά Συστήματα, με διαθεσιμότητα-κινητικότητα-απολύσεις.

Η ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Την χρονιά αυτή οι προκλήσεις ήταν μεγάλες αλλά μέσα από την κρίση τα μνημόνια και τις δυσκολίες καταφέραμε να ελιχθούμε και να ανεβάσουμε τον κλάδο σε ένα σοβαρό επίπεδο και θα πρέπει να τον κρατήσουμε εκεί γερά και δυνατά.
Με αλλεπάλληλες ενέργειες, πιέσεις και συναντήσεις με τους Υπουργούς Μεταφορών και τις διοικήσεις καταφέραμε να υλοποιήσουμε τους εξής στόχους:
  • Πιστοποίηση προσωπικού
  • Αλλαγή του άρθρου 93, από Προσωπικό Εξυπηρέτησης Πελατών σε Διεύθυνση  Ελέγχου και Κίνησης Αμαξοστοιχιών
  • Εκπαίδευση στις σήραγγες
  • Ανθυγιεινό και επικίνδυνο στο ανώτατο κλιμάκιο
  • Οργανόγραμμα ώστε να έχουν οι συνάδελφοι οργανική θέση
  • Στολές
  • Αλλαγή ξενοδοχείου , καλύτερη διαμονή συναδέλφων
  • Άνοιγμα της σχολής με στόχο την σωστή επάνδρωση των Αμαξοστοιχιών
  • Αλλαγή καταστατικού έτσι ώστε το σωματείο να είναι πιο αντιπροσωπευτικό σε ειδικότητες και πιο δυναμικό
  • Υπόλογοι, παραλαβή εμπορικών αμαξοστοιχιών και έτσι διευρύναμε τις θέσεις εργασίας
  • Αυτοδιοίκητο του κλάδου
  • Δευτερογενής έλεγχος επί παντός επίσης με σοβαρότητα και επαγγελματισμό
  • Φαρμακεία στις αμαξοστοιχίες λύνοντας προβλήματα καθημερινότητας του κλάδου
  • Υποδομή παραλαβής στον ΑΙΡ
  • Αίτηση εξαίρεσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το ΤΑΙΠΕΔ και από τα τρία σωματεία ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΠΕΠΕ, ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
  • BLOG του σωματείου για ενημέρωση των συναδέλφων
  • Εξώδικο για τις αργίες να δίνονται ρεπό
  • Η κράτηση του ενιαίου μισθολογίου σε 18 μήνες
Συναδέλφισσες- Συνάδελφοι,


Δεν πετύχαμε όλους τους στόχους αλλά συνεχίζουμε να ασκούμε πιέσεις. 
Υπάρχουν βέβαια λάθη παραλήψεις και αδυναμίες. 
Οι προσπάθειες δεν σταματάνε εδώ, εμείς ζητάμε την στήριξη σας να συνεχίσουμε με θέσεις και τεκμηριωμένες προτάσεις να αποκρούσουμε τις δυσκολίες  τα προβλήματα που υπάρχουν και έρχονται έτσι ώστε να πετύχουμε στον στόχο μας που δεν είναι άλλος από:

                               







ΕΝΑΝ ΕΝΙΑΙΟ – ΔΗΜΟΣΙΟ  ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ

Για το Δ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ

Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΚΟΥΤΕΛΑΣ