29 Ιουνίου 2014

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΑΝ. ΤΕΡΖΟΓΛΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ ΠΟΣ

Ο συνάδελφος Παναγιώτης Τερζόγλου μέλος της Διοίκησης της ΠΟΣ μας έστειλε την ακόλουθη επιστολή και την δημοσιεύουμε.


Αθήνα 28/6/2014

Τι κάνουμε;

Τα αποτελέσματα των τριπλών εκλογών του Μάη, αποτύπωσαν ξεκάθαρα το νέο πολιτικό σκηνικό που άρχισε να αλλάζει από το 2011 και το 2012. Η Αριστερά είναι πλέον αδιαμφισβήτητα η πρώτη πολιτική δύναμη της χώρας, γεγονός που γεννά από τη μία ελπίδες στον κόσμο και από την άλλη τεράστιες ευθύνες στην ίδια.

Ήδη η κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου αναγκάστηκε να «παραιτηθεί» και να χρησιμοποιήσει και την τελευταία εφεδρεία που είχε, τον ανασχηματισμό και τη «στάχτη στα μάτια». 

Η Ολομέλεια της Βουλής έκλεισε για προφανείς λόγους και τα απολύτως και καθολικά ελεγχόμενα από την κυβέρνηση θερινά τμήματα της Βουλής, ετοιμάζουν τα τελευταία χτυπήματα σε ότι έχει απομείνει όρθιο, πριν αναγκαστούν να προκηρύξουν εκλογές, με αφορμή την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας.

Αυτό πολύ συνοπτικά είναι το πολιτικό πλαίσιο, στο τέταρτο μνημονιακό καλοκαίρι και φυσικά, ο σιδηρόδρομος και οι σιδηροδρομικοί αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι τόσο αυτής της πολιτικής όσο και των «γραμματίων» που εσπευσμένα η κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου προσπαθεί να εξοφλήσει.

Ο σιδηρόδρομος βρίσκεται στο τελευταίο σκαλοπάτι δυσπιστίας, τα σχήματα που τον συναποτελούν σήμερα, λειτουργούν αποκλειστικά και μόνο, χάριν του επαγγελματισμού και της φιλοτιμίας των σιδηροδρομικών και οι σιδηροδρομικοί βλέπουν μέρα με τη μέρα να περικόπτονται και άλλο οι μισθοί και τα δικαιώματα τους.

Μέσα σε όλη αυτή την απελπιστική κατάσταση, υπάρχουν και κάποιοι που συνεχίζουν στον ίδιο «χαβά», σαν να μην τρέχει τίποτα δηλαδή. Αναφέρομαι στην ΠΟΣ και τα σωματεία, δηλαδή στο συνδικαλιστικό κίνημα του χώρου μας το οποίο ή βρίσκεται σε μόνιμη νιρβάνα ή μας δουλεύουν άγρια.

Αφού υπέγραψαν τη ΣΣΕ (συνδικαλιστικά και πολιτικά χειρότερη και από την προηγούμενη του 2011) με την οποία αποδέχτηκαν και επικύρωσαν όλα τα μνημονιακά και νεοφιλελεύθερα μέτρα για το σιδηρόδρομο και τους σιδηροδρομικούς, παρακολουθούν τη διάλυση του σιδηρόδρομου, εκτελώντας διατεταγμένη υπηρεσία. 

Οι συνδικαλιστικές πλειοψηφίες ΠΑΣΚ – ΔΑΚΕ παρά τους βερμπαλισμούς και τα παχιά λόγια που εκστομίζουν κατά καιρούς, είναι απόλυτα ταυτισμένες, οι μεν με το ΠΑΣΟΚ του κ. Βενιζέλου, οι δε με τη Ν.Δ. του κ. Σαμαρά. Η αποστολή τους είναι να διευκολύνουν την τελική ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ – ΕΕΣΣΤΥ και την περαιτέρω συρρίκνωση και ουσιαστικό κλείσιμο του ΟΣΕ.

Γι αυτό και παρακολουθούν απλώς τα γεγονότα, ασχολούμενοι με το καθορισμό των βαρδιών, καμιά μεταθεσούλα, προαγωγούλες κ.α. ελπίζοντας ότι και την «επόμενη μέρα»  θα συνεχίσουν να διοικούν και να διαχειρίζονται το προσωπικό υπηρετώντας παράλληλα και τα μικροσυμφέροντα τους. 
Αυτός είναι και ο λόγος που δεν τους έχω καμία συνδικαλιστική εμπιστοσύνη και δεν περιμένω τίποτα από αυτούς.

Σε όλη αυτήν την απαράδεκτη κατάσταση, σημαντικό μερίδιο ευθύνης έχουμε και οι παρατάξεις και οι συνδικαλιστές της Αριστεράς, γιατί δεν μπορέσαμε να απεγκλωβιστούμε από τις αδυναμίες και τα λάθη του παρελθόντος. Από τη μία τον  απομονωτισμό ως συνδικαλιστική επιλογή και από την άλλη τη θολούρα και την αδυναμία συγκρότησης ενός σχεδίου για νικηφόρο ή έστω ελπιδοφόρο κίνημα. 
Ή αδυναμία (ή και η άρνηση) συγκρότησης ταξικού μετώπου ανατροπής όλων των εργαζόμενων με ένα νέο πολιτικό και κοινωνικό όραμα.

Οι σιδηροδρομικοί πρέπει να αφυπνιστούν. 
Πρέπει να ξεσηκωθούν και να επιβάλλουν στους εκπροσώπους τους, όποιοι και να είναι αυτοί, να ασχοληθούν πραγματικά με τα σοβαρά προβλήματα του σιδηροδρόμου και των σιδηροδρομικών.

Εάν θέλουμε να αποτρέψουμε από την μία την ιδιωτικοποίηση και από την άλλη το κλείσιμο μίας μίας των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων, τώρα είναι η ώρα. Μέσα από μαζικές συνελεύσεις να πάρουμε αποφάσεις ανατροπής αυτής της πολιτικής και υπεράσπισης του σιδηροδρόμου.

Παναγιώτης Τερζόγλου
Μέλος της Διοίκησης της ΠΟΣ


Υ.Γ. Μόνο ως κακόγουστη φάρσα μπορώ να εκλάβω τη θέση σε αργία μηχανοδηγών επειδή έκαναν το καθήκον τους. 
Είναι χρέος όλων μας να μην αφήνουμε κανένα περιθώριο σε όσους έχουν αναλάβει εργολαβικά τη διάλυση του σιδηροδρόμου και την εξαθλίωση των σιδηροδρομικών.



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου