19 Φεβρουαρίου 2013

Ετοιμη η σύνδεση Θριασίου - Ικονίου



Ορισμένες πρόσθετες απαιτήσεις του εργολάβου που έχει αναλάβει την εκτέλεση του έργου, καθώς και οι ελλείψεις στα σκύρα έχουν οδηγήσει στις έως τώρα καθυστερήσεις ολοκλήρωσης της σιδηροδρομικής γραμμής που θα συνδέει το Θριάσιο με το Ικόνιο.

Η παράδοση προς εμπορική εκμετάλλευση της γραμμής αποτελεί προϋπόθεση για την οριστικοποίηση της συμφωνίας μεταξύ Hewlett Packard (HP), Cosco και ΤΡΑΙΝΟΣΕ η οποία αποτελεί το μεγάλο στοίχημα της κυβέρνησης. 

Ο προγραμματισμός θέλει τη 17 χλμ. γραμμή να έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος του μήνα, με στόχο να υπογραφεί και η οριστική συμφωνία μεταξύ των τριών εταίρων. 

Τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια έχουν ήδη διεξαχθεί σε όλο το μήκος της γραμμής με τη συμμετοχή μάλιστα και της Hewlett Packard.

Στην παρούσα φάση στη σιδηροδρομική γραμμή που συνδέει το Θριάσιο με το Ικόνιο υπάρχει δυνατότητα διέλευσης συρμών με ταχύτητες μεταξύ 50 και 70 χλμ./ώρα. 

Με την οριστική παραλαβή και την τοποθέτηση της απαιτούμενης ποσότητας σκύρων στο σύνολο της γραμμής των 17 χλμ., η ταχύτητα διέλευσης των συρμών θα ανέλθει στα 90 χλμ./ώρα.

Η γραμμή θα είναι περιφραγμένη σε όλο της το μήκος και χωρίς καμία ισόπεδη διάβαση.

Σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου Ανάπτυξης η εφοδιαστική και μεταφορική δραστηριότητα της HP ανέρχεται συνολικά σε 50 δισ. δολάρια, το μεγαλύτερο ποσοστό της οποίας αφορά δραστηριότητες που θα κατευθυνθούν στον Πειραιά.

Εκτιμάται ότι, εάν υπογραφεί και η τελική συμφωνία, το τοπικό φορτίο του Πειραιά μπορεί να αυξηθεί έως και 50%, ενώ σημαντικά θα είναι και τα οφέλη για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που θα διακινεί μεγάλο τμήμα του φορτίου αυτού προς χώρες της Ευρώπης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου