Η πολύπαθη ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως φαίνεται στον ακόλουθο πίνακα, μέσα σε 3 χρόνια θα έχει «κουρέψει» τα ¾ των δαπανών μισθοδοσίας!
Η δραματική βουτιά του κόστους μισθοδοσίας οφείλεται στις υποχρεωτικές μετατάξεις, τις συνταξιοδοτήσεις, αλλά και στην εφαρμογή απανωτών περικοπών, εξαιτίας του νόμου για την εξυγίανση του ομίλου ΟΣΕ (4024/2011), αλλά και του ενιαίου μισθολογίου.
Ενδεικτικό είναι ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απαριθμεί περί τους 890 εργαζομένους, έναντι 1.700 πριν από λίγα χρόνια.
Εξαιτίας της εφαρμογής του ενιαίου μισθολογίου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι εργαζόμενοι θα δουν τις αποδοχές τους μειωμένες κατά 8% μεσοσταθμικά, ενώ η εταιρεία θα έχει ωφέλεια περί τα 3 εκατ. ευρώ.
Λόγω του ενιαίου μισθολογίου, αλλά και της μη υπογραφής Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, οι σιδηροδρομικοί προχωρούν σε 24ώρες επαναλαμβανόμενες απεργίες από το Σάββατο 23/03/2013 έως και τη Δευτέρα 25/03/2013.
Λόγω των απεργιών θα ματαιωθούν τα βραδινά δρομολόγια την Παρασκευή 22/03/2013 και όλα τα σιδηροδρομικά δρομολόγια από το Σάββατο 23/03/2013 έως και τη Δευτέρα 25/03/2013.
Οι εργαζόμενοι σε ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζήτησαν να μην υπάρξουν περικοπές στη μισθοδοσία του Μαρτίου, πριν από την κατάληξη των διαπραγματεύσεων για τη νέα ΣΣΕ.
Το ενδεχόμενο αυτό απορρίφθηκε από τις διοικήσεις, εξαιτίας της ένταξης (και) των σιδηροδρομικών στο ενιαίο μισθολόγιο.
Από την πλευρά τους, οι σιδηροδρομικοί τονίζουν ότι «επικρατεί μια παράλογη αντίληψη σχετικά με την ένταξη στο ενιαίο μισθολόγιο, σύμφωνα με την οποία η μείωση των βασικών αποδοχών κατά 25% που μας επιβλήθηκε, σύμφωνα με το νόμο 4024/11, θα πρέπει να επαναληφθεί εκ νέου από 1.1.2013».
Του Φώτη Φωτεινού από: http:metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου