2 Μαρτίου 2013

ΔΕΙΤΕ ΣΕ ΜΟΡΦΗ PDF ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑ Ν. ΙΚΟΝΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΘΡΙΑΣΙΟ





Ενημερωτικό σημείωμα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για τη Γραμμή Σύνδεσης του Λιμένα Ν. Ικονίου με το Θριάσιο

Δείτε εδώ σε μορφή PDF την περιγραφή του έργου


ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ

«Κατασκευή Χωματουργικών και Τεχνικών Έργων για τη Γραμμή Σύνδεσης του Λιμένα Ν. Ικονίου με το Σιδηροδρομικό Δίκτυο-νέα ΣΓΥΤ ΣΚΑ-ΚΙΑΤΟ».


Κύριος Του Έργου: ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε.
Προϋπολογισμός Έργου: 156,6 εκατ. € ευρώ.
Χρηματοδοτικό Ταμείο: Ταμείο Συνοχής 2000-2006

ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Το έργο αφορά στην κατασκευή νέας μονής σιδηροδρομικής γραμμής κανονικού εύρους (1,435μ.), η αρχή της οποίας (χ.θ. 0+000) βρίσκεται εντός του λιμένα Ν. Ικονίου και περιλαμβάνει τον επιλιμένιο εμπορευματικό σταθμό και τον σταθμό φόρτωσης αυτοκινήτων. 

Το πέρας της συνδέεται με το νέο σιδηροδρομικό άξονα Αθηνών-Κορίνθου για να καταλήξει στη συνέχεια στο νέο, υπό κατασκευή, εμπορευματικό σταθμό του Θριασίου Πεδίου οι κύριες λειτουργίες του οποίου περιλαμβάνουν μεταφόρτωση εμπορευμάτων (σιδηροδρομική – οδική συνδυασμένη μεταφορά), σύνθεση αμαξοστοιχιών, στάθμευση – συντήρηση οδικών και σιδηροδρομικών οχημάτων καθώς και containers, λειτουργία σταθμού για την εξυπηρέτηση του λιμένα Ικονίου και απόθεση εμπορευματοκιβωτίων (αναμονή περαιτέρω διακίνησης ή και χρήσης).

Η σιδηροδρομική γραμμή μήκους 17 χλμ. περίπου διαθέτει σύγχρονο σύστημα σηματοδότησης και τηλεπικοινωνιών και η ταχύτητα μελέτης είναι 90 χλμ./ώρα.
Στην υλοποίηση της χάραξης αυτής περιλαμβάνονται υπόγεια έργα (cut and cover και σήραγγες) συνολικού μήκους 7 χιλιομ. περίπου. 

Επίσης γέφυρες συνολικού μήκους 1.4. χιλιομ. περίπου, εκ των οποίων οι έξι είναι μεγάλου μήκους.
  
Στοιχεία Χωρητικότητας Γραμμής :
  • Η χωρητικότητα της γραμμής είναι 32 αμαξοστοιχίες ή 16 ζεύγη αμαξοστοιχιών των 1780t  την ημέρα
  • Η ημερήσια δυναμικότητα αυτών των 16 ζευγών αμαξοστοιχιών είναι της τάξης των 700 container (235 των 20 ft  + 465 των 40 ft) ή 1175 TEU (container των 20 ft), ή αλλιώς 350.000 – 420.000 ΤΕU/έτος της σιδηροδρομικής γραμμής


ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΟΥ

Το έργο υλοποιήθηκε στο πλαίσια τριών συμβάσεων κατασκευής που είναι οι ακόλουθες :

1η (Α.Σ.196/01):ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΑΠΟ ΧΘ 0+000-ΧΘ 6+000

Η Σύμβαση υπογράφηκε στις 20-11-2001 και οι εργασίες περαιώθηκαν στις 18-05-2006. Το αντικείμενο της σύμβασης περιελάμβανε την:
  • Κατασκευή σήραγγας Περάματος (κυρίως έργο), μήκους 3.500 μ. Στη σήραγγα Περάματος ανήκουν επίσης η σήραγγα αερισμού-διαφυγής, ο θάλαμος ανεμιστήρων και ο θάλαμος διάσωσης.
  • Κατασκευή σήραγγας (C+C) στη Λ. Σχιστού, μήκους 520 μ
  • Κατασκευή μικρών τεχνικών, ορυγμάτων, επιχωμάτων


2η (Α.Σ.224/04): ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΑΠΟ ΧΘ 6+000-ΧΘ 15+850

Η Σύμβαση υπεγράφη στις 11-08-2004 και οι εργασίες περαιώθηκαν στις 17-06-2011. Το αντικείμενο της σύμβασης περιελάμβανε την κατασκευή:
  • επτά (7) σιδηροδρομικών γεφυρών μονής γραμμής.

1. Γέφυρα Γ1(κάτω διάβαση Σ.Γ.) στη Χ.Θ. 5+960 L=7,00m.
2. Γέφυρα Γ2 (γεφύρωση ρέματος) στη Χ.Θ. 6+932,50 L=143,20m.
3. Γέφυρα Γ3 (γεφύρωση ρέματος) στη Χ.Θ. 7+500,50 L=85,20m.
4. Γέφυρα Γ4 (γεφύρωση ρέματος) στη Χ.Θ. 7+804,75 L=116,00m.
5. Γέφυρα Γ7 (γεφύρωση ρέματος) στη Χ.Θ. 11+320,00 L=288,20m.
6. Γέφυρα Γ8 (γεφύρωση ρέματος) στη Χ.Θ. 13+067,00 L=172,20m.
7. Γέφυρα Γ9 (κάτω διάβαση Σ.Γ.) στη Χ.Θ. 14+240,20 L=11,50m.
  • πέντε (5) σιδηροδρομικών σηράγγων  μονής γραμμής.

1. Σήραγγα Αφαίας, από ΧΘ 6+475,21 έως ΧΘ 6+789,22 μήκους L=314 m
2. Σήραγγα ΣΟ4, από Χ.Θ. 7+032 έως την Χ.Θ. 7+ 294  μήκους L=262 m.
3. Σήραγγα Δαφνιού, από Χ.Θ. 8+550 έως την Χ.Θ. 9+520  μήκους L=970 m.
4. Σήραγγα Ασπροπύργου, από Χ.Θ. 11+498 έως την Χ.Θ. 11+707 μήκους L=209m.
5. Σήραγγα Αρχαίου Δέματος, από Χ.Θ. 15+303 έως την Χ.Θ. 15+760  μήκους L=457 m.
  • ορυγμάτων περί τα 700.000 κυβικά  και επιχωμάτων περί τα 220.000 κυβικά.

3η  (Α.Σ. 463/07) : ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ από Χ.Θ. 15+850 (στόμιο εισόδου Cut & Cover ΝΑΤΟ) έως τέλους, συμπεριλαμβανομένων: του τμήματος από Χ.Θ. 10+100 έως Χ.Θ. 11+100 (παραλλαγή χάραξης στην περιοχή της κατολίσθησης), της γέφυρας (Γ5) Δαφνίου, της επιδομής – σηματοδότησης – τηλεπικοινωνιών, Η/Μ σηράγγων, εγκαταστάσεων ΟΛΠ.

Η Σύμβαση υπεγράφη στις 16-07-2007. Στο αντικείμενο της εν λόγω σύμβασης περιλαμβάνεται :

1. Η κατασκευή της επιδομής από ΧΘ 0+000 έως ΧΘ 16+980,50.

2. Η κατασκευή της επιδομής του Επιλιμένιου Σταθμού (σκυρογραμμή και εγκιβωτισμένη γραμμή).

3. Η κατασκευή σημαντικών τεχνικών έργων όπως :

Α. Η Γέφυρα Γ5 (γεφύρωση της Εθνικής οδού Αθηνών – Κορίνθου) στη Χ.Θ. 8+325,00 της Σιδηροδρομικής γραμμής σύνδεσης του λιμένα Ν. Ικονίου, συνολικού μήκους L=292,00m.
Β. Η Γέφυρα Κατολίσθησης (γεφύρωση περιοχής κατολίσθησης και γέφυρες προσβάσεων) στη Χ.Θ. 10+545,00 της Σιδηροδρομικής γραμμής σύνδεσης του λιμένα Ν. Ικονίου, συνολικού μήκους L=272,00m.
Γ. Η Γέφυρα Κάτω διάβασης του κλάδου Κ.Ο.1Ν  στη Χ.Θ. 10+905.89 της Σιδηροδρομικής γραμμής σύνδεσης του λιμένα Ν. Ικονίου, συνολικού μήκους L=12,70m.
Δ. Η Σήραγγα Αιγάλεω, από Χ.Θ. 16+345,00 έως την Χ.Θ. 16+920,00 με συνολικό μήκος L=575,00m.
Ε. Το Cut & Cover της Λεωφόρου Νάτο, από Χ.Θ. 15+850,00 έως την Χ.Θ. 16+175,00 με συνολικό μήκος L=325,00m.

4. Ο Επιλιμένιος Σταθμός και ο Σταθμός Φόρτωσης αυτοκινήτων.

5. Δύο κτήρια (62.00 τ.μ. και 183 τ.μ.) ως σταθμαρχεία, συμπεριλαμβανομένου και του κτιρίου υποβοήθησης σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης εντός του επιλιμένιου Σταθμού.

6.  Το τεχνικό γεφύρωσης των αγωγών πετρελαίου στην χ.θ.2+632,18 της Σ.Γ.

7. Οι ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις σηράγγων (Ικονίου Α’ φάση – Δαφνίου Β’ φάση – Αιγάλεω Γ’ φάση) καθώς και των δύο υπηρεσιακών κτιρίων (βοηθητικών) στην αρχή και στο πέρας της σήραγγας του Ικονίου, 96 τ.μ. έκαστο.

8. Οι εγκαταστάσεις σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης με το σύνολο του απαιτούμενου εξοπλισμού μετάδοσης στην γραμμή Θριάσιο – Ικόνιο μήκους 17 χλμ. περίπου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου