Από http://metaforespress.gr
Γιατί διεξήχθη η συνέντευξη τύπου για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ?
Η μοναδική είδηση που περιείχε ήταν ότι ακόμα εκκρεμεί η οριστική επίλυση του ζητήματος των κρατικών ενισχύσεων με την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Τα χρονοδιαγράμματα ήταν ήδη γνωστά.
Έως τα τέλη Ιουνίου ο διαγωνισμός και έως τις αρχές Ιανουαρίου ο ιδιώτης – επενδυτής.
Το ζήτημα είναι γιατί το υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών προτάσσει την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μιας εταιρείας που βάση αποτίμησης δεν είναι, ούτε ΟΠΑΠ, ούτε ΔΕΠΑ – ΔΕΣΦΑ.
Επίσης, γιατί επί 3 σχεδόν χρόνια σύρεται ο φάκελος με τις κρατικές ενισχύσεις?
Το άλλο μεγάλο ερώτημα είναι γιατί πωλείται η εταιρεία?
Στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης, οι σιδηροδρομικές εταιρείες είναι κρατικές.
Δηλαδή, η κρατική ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα εξαγοραστεί από μια άλλη κρατική εταιρεία?
Παλαιότερα, για την πώληση της κρατικής Ολυμπιακής χρησιμοποιήθηκαν, ως επιχείρημα, οι ημερήσιες ζημιές 1 εκατ. ευρώ.
Τώρα, γιατί πωλείται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που πέρασε (σύμφωνα με τα όσα δηλώνει το υπουργείο Μεταφορών) σε λειτουργική κερδοφορία και έχει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης?
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου