30 Σεπτεμβρίου 2013

Αρκετοί προμοτάρουν τους Γάλλους (SNCF) ως φαβορί για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ


Οι Γάλλοι (SNCF) εμφανίζονται, από αρκετούς, ως το μεγάλο φαβορί για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

Οι Γάλλοι έχουν αρκετούς υποστηρικτές στην κυβέρνηση, στο υπουργείο Μεταφορών, αλλά και στο Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων.

Σε αρκετούς δεν άρεσαν τα διλήμματα που έθεσαν οι Ρώσοι, ενώ για τους Ρουμάνους εξετάζεται ενδελεχώς η κεφαλαιακή επάρκεια. 

Στις αρχές του 2014 θα ξέρουμε...






ΠΗΓΗ: metaforespress.gr

Alstom (Γαλλία), Siemens (Γερμανία) και RZD (Ρωσία) οι «μνηστήρες» της Rosco


Alstom (Γαλλία), Siemens (Γερμανία) και RZD (Ρωσία) οι «μνηστήρες» της Rosco



Τρεις είναι οι ενδιαφερόμενοι για την απόκτηση της πρώην τεχνικής βάσης του ΟΣΕ, της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ), γνωστότερης και ως ROSCO.

Ενδιαφέρον εκδήλωσαν οι εταιρείες Alstom από τη Γαλλία, Siemens από τη Γερμανία και οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι.

Ανάδοχος αναμένεται στις αρχές του 2014, δηλαδή το ίδιο χρονικό διάστημα με τον ανάδοχο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Την ΤΡΑΙΝΟΣΕ διεκδικούν οι Γαλλικοί Σιδηρόδρομοι, οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι και ο όμιλος Grampet Group από τη Ρουμανία.

Φώτης Φωτεινός metaforespress.gr

ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ




Με το ακόλουθο ΦΕΚ υπ' αριθμ 2160/30.08.2013  (τεύχος Δεύτερο) - που επισυνάπτεται - διαχωρίζεται η Εθνική Σιδηροδρομική Υποδομή σε τέσσερις κατηγορίες:

ΕΝΕΡΓΟ ΔΙΚΤΥΟ

ΔΙΚΤΥΟ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

ΕΝΕΡΓΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

ΚΑΤΑΡΓΗΜΕΝΟ ΔΙΚΤΥΟ



Στρατηγικής σημασίας για το Βόλο η έναρξη του έργου ηλεκτροκίνησης στη σιδηροδρομική γραμμή Λάρισα - Βόλος





Σε δήλωσή του σχετικά με την ανάθεση του έργου που αφορά την πρώτη φάση της ηλεκτροκίνησης της γραμμής Βόλου – Λάρισας, ο Δήμαρχος Βόλου κ.Πάνος Σκοτινιώτης τονίζει τα ακόλουθα:

«Η απόφαση του Δ.Σ. του ΟΣΕ να προχωρήσει, μετά την ολοκλήρωση του διαγωνισμού, στην ανάθεση του έργου «Αναβάθμιση με ηλεκτροκίνηση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα-Βόλος» (Α΄φάση) συνολικού οικονομικού τιμήματος 7.175.000 ευρώ, που είναι εξασφαλισμένο από πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, αποτελεί ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη.

Γίνεται πλέον το πρώτο αποφασιστικό βήμα για την υλοποίηση ενός έργου στρατηγικής σημασίας για την περιοχή μας, αφού η αναβάθμιση με ηλεκτροκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου - Λάρισας θα αποτρέψει τον κίνδυνο σιδηροδρομικής απομόνωσης του Βόλου και δραματικής μείωσης της ανταγωνιστικής του θέσης. 

Η υλοποίηση του έργου θα συμβάλει καθοριστικά στη στήριξη του δίπολου Βόλου - Λάρισας, στην κατακόρυφη αύξηση των εμπορευματικών μεταφορών, στην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής μας και στον περιορισμό της περιβαλλοντικής όχλησης. 

Παράλληλα, θα αποτελέσει το πρώτο βήμα για την ηλεκτροκίνηση και αναβάθμιση ολόκληρου του θεσσαλικού σιδηροδρομικού δικτύου και τη σιδηροδρομική ενοποίηση του θεσσαλικού χώρου. 

Πρόκειται για έργο κορυφαίας σημασίας, το οποίο διεκδικούμε όλο αυτό τον καιρό, μαζί και με την Περιφέρεια, συντονισμένα, σθεναρά και με μεθοδικότητα.

Το ζητούμενο, πλέον, είναι να προχωρήσει γρήγορα και η β΄φάση του έργου, που αφορά την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης, η οποία τεχνικά, μπορεί να υλοποιηθεί παράλληλα προς την α΄φάση, ώστε πράγματι το συνολικό έργο να έτοιμο να λειτουργήσει στις αρχές του 2016.

Η β΄φάση του έργου αποτελεί αρμοδιότητα της ΕΡΓΟΣΕ».

ΠΗΓΗ: www.ypodomes.com

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ -ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΠΕ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ






27 Σεπτεμβρίου 2013

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΡΕΠΟΡΤΑΖ


Σας καλούμε να παρευρεθείτε στην έναρξη του 34ου Πανσιδηροδρομικού Συνεδρίου που θα πραγματοποιηθεί  την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2013 και ώρα 10.00’ π.μ. στο Ξενοδοχείο «STANLEY» (Οδυσσέως 1, Πλ. Καραϊσκάκη, Αθήνα).

Τα θέματα του Συνεδρίου είναι:
  • Τροποποίηση των άρθρων 12 και 13 του Καταστατικού
  • Διοικητικός Απολογισμός απερχόμενης Διοίκησης
  • Οικονομικός Απολογισμός απερχόμενης Διοίκησης
  • Προγραμματισμός Δράσης για την περίοδο 2013 έως 2016
  • Οικονομικός Προϋπολογισμός για την περίοδο 2013 έως 2016
  • Εκλογή Οργάνων: Γενικού Συμβουλίου, Διοίκησης, Εξελεγκτικής Επιτροπής και εκλογή Αντιπροσώπων για τη Γ.Σ.Ε.Ε.

Έχουν κληθεί να παραστούν εκπρόσωποι της Κυβέρνησης, των Πολιτικών Κομμάτων και συνδικαλιστικών οργανώσεων της Ελλάδας.
Ο Πρόεδρος
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ
Ο Γενικός Γραμματέας
ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΠΟΥΡΛΙΑΚΑΣ




ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ


Συνάδελφε,

H Διοίκηση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών στις 3/7/2013 αποφάσισε ομόφωνα, σύμφωνα με το άρθρο 12 παρ.4 του Καταστατικού της, τα παρακάτω:

Α. Να προκηρύξει το 34ο Τακτικό – Καταστατικό – Εκλογοαπολογιστικό Πανσιδηροδρομικό Συνέδριο

Β. Ως χρόνος σύγκλισης του Συνεδρίου ορίστηκε η 4η, 5η και 6η Οκτωβρίου 2013 ημέρες Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή αντίστοιχα

Γ. Ως τόπος σύγκλισης ορίστηκε η Αθήνα

Δ. Ως θέματα ημερήσιας διάταξης ορίστηκαν:
  • Τροποποίηση των άρθρων 12 και 13 του Καταστατικού.
  • Διοικητικός Απολογισμός απερχόμενης Διοίκησης.
  • Οικονομικός Απολογισμός απερχόμενης Διοίκησης.
  • Προγραμματισμός Δράσης για την περίοδο 2013 έως 2016.
  • Οικονομικός Προϋπολογισμός για την περίοδο 2013 έως 2016.
  • Εκλογή Οργάνων: Γενικού Συμβουλίου, Διοίκησης, Εξελεγκτικής Επιτροπής και εκλογή    Αντιπροσώπων για τη Γ.Σ.Ε.Ε.

Το 34ο Πανσιδηροδρομικό Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στο Ξενοδοχείο «STANLEY» (Oδυσσέως 1, Πλατεία Καραϊσκάκη, Αθήνα) και η επίσημη έναρξή του ορίσθηκε για την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013 και ώρα: 10.00’ π.μ.
Οι εκτός Αττικής αντιπρόσωποι μπορούν να προσέλθουν την προηγούμενη ημέρα της έναρξης του Συνεδρίου στο Ξενοδοχείο «STANLEY» (τηλέφωνο: 210/5241611). 

Για την καλύτερη οργάνωση της παραμονής σας, παρακαλούμε έως τις 1/10/2013 (ημέρα Τρίτη) να γνωρίσετε στη Γραμματεία της Π.Ο.Σ. αν θα έρθετε στην Αθήνα από την παραμονή της έναρξης του Συνεδρίου καθώς επίσης και την ημέρα αναχώρησής σας, ώστε να γίνουν επιπλέον κρατήσεις, γιατί για τις 4 & 5 Οκτωβρίου 2013 έχει ήδη γίνει η κράτηση.

Υπενθυμίζουμε ότι για τη συμμετοχή στις εκλογικές διαδικασίες του Συνεδρίου, πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ να έχετε μαζί σας:
  • Το Δελτίο Αστυνομικής ή υπηρεσιακής ταυτότητας και
  • Το βιβλιάριο Ασθενείας (όχι φαρμάκων).

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

Ο Πρόεδρος
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ
Ο Γενικός Γραμματέας
ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΠΟΥΡΛΙΑΚΑΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΣ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ - ΜΕΛΗ ΓΙΑ ΤΟ 34ο ΠΑΝΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ


ΘΕΜΑ: «Προκήρυξη 34ου Πανσιδηροδρομικού Συνεδρίου»

Συνάδελφοι,

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών κατά τη διάρκεια των εργασιών του στις 3/7/2013 αποφάσισε ομόφωνα σύμφωνα με το άρθρο 12 παρ.4 του Καταστατικού της, τα παρακάτω:

Α.Να προκηρύξει το 34ο Τακτικό – Καταστατικό – Εκλογοαπολογιστικό Πανσιδηροδρομικό Συνέδριο

Β.Ως χρόνος σύγκλισης του Συνεδρίου ορίστηκε η 4η, 5η και 6η Οκτωβρίου 2013 ημέρες Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή αντίστοιχα

Γ. Ως τόπος σύγκλισης ορίστηκε η Αθήνα

Δ. Ως θέματα ημερήσιας διάταξης ορίστηκαν:
  • Τροποποίηση των άρθρων 12 και 13 του Καταστατικού.
  • Διοικητικός Απολογισμός απερχόμενης Διοίκησης.
  • Οικονομικός Απολογισμός απερχόμενης Διοίκησης.
  • Προγραμματισμός Δράσης για την περίοδο 2013 έως 2016.
  • Οικονομικός Προϋπολογισμός για την περίοδο 2013 έως 2016.
  • Εκλογή Οργάνων: Γενικού Συμβουλίου, Διοίκησης, Εξελεγκτικής Επιτροπής και εκλογή Αντιπροσώπων για τη Γ.Σ.Ε.Ε.

Το 34ο Πανσιδηροδρομικό Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στο Ξενοδοχείο «STANLEY» (Οδυσσέως 1, Πλατεία Καραϊσκάκη, Αθήνα) και η επίσημη έναρξή του ορίσθηκε για την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013 και ώρα: 10.00’ π.μ.


Ο Πρόεδρος
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ
Ο Γενικός Γραμματέας 
ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΠΟΥΡΛΙΑΚΑΣ


25 Σεπτεμβρίου 2013

ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜOYΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ...... ΝΕΟΙ !!!


Ενημέρωση συναδέλφων για εν ισχύ Νόμο του Ελληνικού Κράτους, προκειμένου να μην οδηγούμαστε σε λανθασμένες επισημάνσεις.
















23 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ (ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ & ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ)


ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ 

(του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ  Θάνου Μωραΐτη) 

«Κλείνοντας τα θέματα ΟΣΕ πιστεύω, ότι στο παρόν νομοσχέδιο θα μπορούσατε να αντιμετωπίσετε ένα πρόβλημα, το οποίο απασχολεί δικαίως όχι μόνο υπαλλήλους του ΟΣΕ, αλλά και άλλους εργαζόμενους.

Είναι η ένταξη των υπαλλήλων των ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της   Ελληνικής Εταιρίας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού στο ενιαίο μισθολόγιο του Δημοσίου.

Όπως είναι γνωστό έχουν τεθεί ανώτατα όρια ανά υπάλληλο στον αριθμό των ωρών υπερωριακής απασχόλησης. 

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ


ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ – ΣΥΝΘΕΣΗ Γ΄ΤΗΣ ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΟΥ, 
ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ «ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΕΣ ΟΔΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ – ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

Π Ρ Α Κ Τ Ι Κ Ο
(Άρθρο 40 παρ.1 Κ.τ.Β.)

Στην Αθήνα, σήμερα, 18 Σεπτεμβρίου 2013, ημέρα Τετάρτη και ώρα 12.00΄, συνήλθε σε συνεδρίαση, στην Αίθουσα «Προέδρου Αθανασίου Κων. Τσαλδάρη» (223) του Μεγάρου της Βουλής, η Διαρκής Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου, υπό την προεδρία του Προέδρου αυτής, κ. Γεώργιου Βλάχου, με θέμα ημερήσιας διάταξης: 

Συνέχιση της επεξεργασίας και εξέτασης του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων «Δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών – Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών και άλλες διατάξεις» (2η συνεδρίαση – ακρόαση εξωκοινοβουλευτικών προσώπων).

Στη συνεδρίαση παρέστησαν ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, καθώς και αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες.

Επίσης, στη συνεδρίαση παρέστησαν ο κ. Σοφοκλής Φάτσιος, Πρόεδρος του Δ.Σ. της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών (Π.Ο.Α.Υ.Σ.), ο κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος, Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί & Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ) και του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ), ο κ. Θεμιστοκλής Αμπλάς, Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Μεταφορών Ελλάδας (ΟΣΜΕ), ο κ. Αθανάσιος Λεβέντης, Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ), ο κ. Νικόλαος Καλτσάς, Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας της Πανελλήνιας Ένωσης Συνδέσμων Εργοληπτών Δημοσίων Έργων (Π.Ε.Σ.Ε.Δ.Ε.) και ο κ. Γεώργιος Τελώνης, Πρόεδρος του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (HATTA). 


ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΛΑΧΟΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Τον λόγο έχει ο κ. Λεβέντης.

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ (Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών(ΠΟΣ)Κύριε Πρόεδρε, το νομοσχέδιο για το οποίο μιλάμε περιλαμβάνει άρθρα για το σιδηρόδρομο τα οποία κατά την άποψή μας είναι θεμελιώδη και θα τα αναπτύξουμε με υπόμνημα που σας καταθέσαμε και βεβαίως προφορικά στο σύντομο χρόνο που έχουμε. 

ΤΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΗΣ ΠΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΡΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ


ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ

Προς την Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής 

ΥΠΟΜΝΗΜΑ

Για το σχέδιο νόμου   του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων «Δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών – Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών και άλλες διατάξεις».

Α. Ο ΟΣΕ τα τελευταία πέντε χρόνια έχει γίνει αντικείμενο αδιάκοπων παρεμβάσεων που είχαν σαν αποτέλεσμα την συρρίκνωση του σιδηροδρομικού έργου με την κατάργηση γραμμών και δρομολογίων, τον κατακερματισμό του σε πολλές εταιρείες με στόχο την ιδιωτικοποίηση, στον αποδεκατισμό του εξειδικευμένου προσωπικού του. 

Και όλα αυτά στο όνομα της κακοδιοίκησης, των ελλειμμάτων και του χρέους, για τα οποία  όμως ευθύνονται  αυτοί που χρησιμοποίησαν  τον ΟΣΕ είτε για πελατειακούς σκοπούς, είτε για να εξυπηρετήσουν αλλότρια επιχειρηματικά συμφέροντα και σε κάθε περίπτωση αδιαφόρησαν  και παράλειψαν επί δεκαετίες να διαμορφώσουν πολιτικές ανάπτυξης του ελληνικού σιδηρόδρομου, που αποτελεί το πιο οικολογικό και το πιο ασφαλές μαζικό μέσο μεταφοράς. 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ (Σ.Π.Α.Π.)


Συνάδελφοι, Συναδέλφισσες,
Η Κυβέρνηση με γρήγορους ρυθμούς υλοποιεί το σχεδιασμό της για ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου. Έτσι στις 14/8/2013 προχώρησε στην απόσχιση της ΕΕΣΣΤΥ από τον ΟΣΕ και στις 16/8/2013 στην ένταξη της ΕΕΣΣΤΥ στο ΤΑΙΠΕΔ.



Στο όνομα της ανταγωνιστικότητας κάνει πράξη τις οδηγίες της Ε.Ε. και της Τρόικας και παραχωρεί τα Μηχανεργοστάσια που αποτελούν μοχλό ανάπτυξης της χώρας και των Ελληνικών Σιδηροδρόμων σε ιδιώτες και ξένα συμφέροντα.

Όμως και στον ΟΣΕ με την τροποποίηση του ν.3891 όχι μόνο παραχωρεί τη συντήρηση της υποδομής με πολυετείς συμβάσεις σε ιδιώτες, αλλά δίνει και τη δυνατότητα της πιστοποίησης των λειτουργιών. 

Μετά από συνάντηση που είχε το Σωματείο με τον Πρόεδρο της ΕΕΣΣΤΥ κ. Αγιάσογλου, ο οποίος ήταν καθησυχαστικός ως προς την ένταξη στο ΤΑΙΠΕΔ της εταιρείας. 






21 Σεπτεμβρίου 2013

Επόμενη στάση το μεγαλύτερο μοντέλο σιδηροδρόμου στον κόσμο !!!


Northlandz: Εντυπωσιακή κατασκευή ενός ανθρώπου που χρειάστηκε 16 χρόνια για να την χτίσει και μπορεί να υπερηφανεύεται για 100 τρένα, 400 γέφυρες, και 3.000 μικροσκοπικά κτίρια.


ΠΗΓΗ: dailymail.co.uk


Ο Bruce Williams Zaccagnino ζει στο Flemington του New Jersey και ήταν ένας χομπίστας μοντελιστής.

Ο Bruce αγαπούσε τα τρένα μοντέλο από παιδί και μετά τον γάμο του άρχισε την κατασκευή μοντέλων στο υπόγειό του σπιτιού του. 

Το χόμπι του τελικά εξελίχτηκε "εκτός ελέγχου" με αποτέλεσμα να προσθέσει ακόμα άλλα πέντε επιπλέον υπόγεια στο σπίτι του προκειμένου να στεγάσει την γιγάντια συλλογή του και σήκωσε όλα του τα χρήματα από τις καταθέσεις του για να δημιουργήσει το Northlandz όπως ονόμασε το έργο του

Το Northlandz ξεκίνησε να το κατασκευάζει πριν 16 χρόνια. 

Κατασκεύασε λοιπόν μια σιδηροδρομική γραμμή με πάνω από οκτώ (8) μίλια διαδρομής και πάνω σε αυτή κινούνται περισσότερα από 100 τρένα.

Σε όλο το μήκος της διαδρομής υπάρχουν περί τις 400 γέφυρες περιέχει περισσότερα από 3.000 κτίρια μινιατούρες σε πόλεις και χωριά, 50.000 δέντρα και ακόμα άλλες 40 γέφυρες που εκτείνονται σε τεράστια φαράγγια. 

Ο Bruce Williams Zaccagnino λέει: «Δούλεψα 18 ή 19 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα επί 16 χρόνια»

Τελικά το τεράστιο κατασκεύασμα του το Northlandz το στέγασε σε ένα κτίριο συνολικού εμβαδού 52.000 τετραγωνικών ποδιών που κατασκεύασε με δικά του έξοδα και ο εκθεσιακός χώρος άνοιξε στο κοινό το 1997.

Μπορεί η κλίμακα του έργου να είναι μικρή άλλα το θέαμα είναι καταπληκτικό και οι επισκέπτες λένε: «Δεν υπάρχει τίποτα σαν κι αυτό» και το χαρακτηρίζουν σαν ένα από τα μεγαλύτερα θαύματα του κόσμου (έστω της Βορειοανατολικής Αμερικής!!!).
Όλα τα σημεία του έργου είναι προσεκτικά σχεδιασμένα, χειροποίητα και σε σχεδόν αληθοφανή τοπία.

Έχει προσελκύσει ακόμα και αρκετές διασημότητες συμπεριλαμβανομένου και του φημισμένου μοντελιστή σιδηρόδρομων του rocker Rod Stewart, και ο Neil Young, ο οποίος πήγε στην έκθεση με μεταμφίεση.
«Δεν ήξερα καν ότι ήταν εκεί μέχρι την επόμενη μέρα», είπε ο Bruce.

Ο Bruce υπερηφανεύεται ότι κατασκεύασε το μεγαλύτερο μοντέλο σιδηροδρόμου στον κόσμο το οποίο τελικά καταχωρήθηκε στο Βιβλίο Guinness World Records ως το μεγαλύτερο του είδους του στον πλανήτη.





ΒΙΝΤΕΟ: Το Northlandz





20 Σεπτεμβρίου 2013

ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΟΣΕ ΩΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ


ΘΕΜΑ: "Διατήρηση ρόλου του ΟΣΕ ως Διαχειριστή της Εθνικής Σιδηροδρομικής Υποδομής και αποκατασταση λειτουργικών και υπηρεσιακών ρυθμίσεων για το σιδηροδρομικό τομέα"






ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ ΠΜΚ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ Ν. ΑΤΤΙΚΗΣ

Ψ Η Φ Ι Σ Μ Α

To Π.Μ.Κ.- ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ Ν. ΑΤΤΙΚΗΣ στην τελευταία συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου, αποφάσισε ομόφωνα να στηρίξει τον αγώνα ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ, ανεξάρτητα σε ποιον φορέα εργάζονται, είτε είναι δημόσιοι ή ιδιωτικοί υπάλληλοι.
Στηρίζουμε όσους αγωνίζονται κατά της ιδιωτικοποίησης των πάντων: μεταφορές, παιδεία, υγεία, κ.α.  
Στηρίζουμε όλους αυτούς που μάχονται και υπερασπίζονται το ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΔΕΚΟ.
Δεν ξεπουλάμε τίποτε. 
Δεν χαρίζουμε τίποτε, γιατί δεν μας χαρίστηκε τίποτε.
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΑΚΤΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ.
Θεωρούμε απαράδεκτες τις ενέργειες όσων προσπαθούν με βάναυσο τρόπο να φιμώσουν τους εργαζόμενους….
Καταδικάζουμε τις εγκληματικές ενέργειες, των οποίων γινόμαστε μάρτυρες τις τελευταίες ημέρες, με αποκορύφωμα την άνανδρη δολοφονία του 34χρονου στο Κερατσίνι.
Η «καλλιέργεια» του φόβου και του τρόμου είναι υπερβολή……..
Η καλλιέργεια του αγωνίζεσθε δείχνει ότι είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ και η ιστορία το έχει δείξει….και η ιστορία επαναλαμβάνεται!!!!

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ 
Π.Μ.Κ. ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ Ν. ΑΤΤΙΚΗΣ

ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΗΣ ΠΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ




Σελίδα 1η
Στις 18 Σεπτεμβριου 2013 ο Πρόεδρος της ΠΟΣ Θαν. Λεβέντης και ο Γεν. Γραμματέας Παρ. Πουρλιάκας, προσήλθαν στη συνεδρίαση της Επιτροπής της Βουλής που ασχολήθηκε με το Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων "Δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών - Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών και άλλες Διατάξεις" προκείμενου να καταθέσουν τις απόψεις της Ομοσπονδίας.

Οι εκπρόσωποι της ΠΟΣ κατέθεσαν στην Επιτροπή το ακόλουθο Υπόμνημα με τις θέσεις της Ομοσπονδίας.


Τελικά το σχέδιο νόμου υπερψηφίστηκε επί της αρχής με στήριξη από την ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ και την ΔΗΜΑΡ.


Σελίδα 2η
Ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ καταψήφισαν το νομοσχέδιο, ενώ οι Ανεξάρτητοι Έλληνες επιφυλάχθηκαν να τοποθετηθούν οριστικά στην Ολομέλεια.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Στις 17/09/2013 πραγματοποιήθηκε το Τακτικό Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου μας και ασχολήθηκε με τα παρακάτω θέματα της ημερησίας διάταξης:

1. Εξελίξεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ
2. Πιστοποίηση του Κλάδου
3. Επίδομα Ανθυγιεινό – Επικίνδυνο
4. Οικονομικά 
5. Τρέχοντα θύματα, τα όποια αφού αναλύθηκαν εκτενώς από όλα τα μέλη του ΔΣ πάρθηκαν αποφάσεις.

Επίσης το Προεδρείο του ΔΣ της ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ παρευρέθηκε στις Γενικές Συνελεύσεις που έγιναν σε όλες της Έδρες (σε κάποιες με την παρουσία μελών της Ομοσπονδίας), προκειμένου να ενημερωθούν οι εργαζόμενοι για κάποια δημοσιεύματα εφημερίδων, καθώς και για ορισμένες «τοποθετήσεις» Κυβερνητικών Βουλευτών.

Για το Προεδρείο της ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Γιώργος Αντωνίου
Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Κώστας Σκουτέλας



ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ


ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Το Σωματείο μας συμπαραστέκεται στον δίκαιο αγώνα των Δασκάλων, Καθηγητών & Πανεπιστημιακών, των εργαζομένων στους χώρους αυτούς, καθώς και των εργαζομένων στους χώρους Υγείας.

Τα δίκαια αιτήματα τους αφορούν όλους τους εργαζόμενους και όλο τον Ελληνικό λαό.

Η ΠΑΙΔΕΙΑ και η ΥΓΕΙΑ είναι αναφαίρετο δικαίωμα όλων των Ελλήνων.

Είμαστε αντίθετοι στην ιδιωτικοποίηση τους.

Το κράτος είναι υποχρεωμένο να προσφέρει την ΥΓΕΙΑ και την ΠΑΙΔΕΙΑ σαν δημόσιο κοινωνικό αγαθό και όχι με όρους ιδιωτικής – εμπορευματικής εκμετάλλευσης.

Επίσης είμαστε αντίθετοι σε κάθε μορφή ιδιωτικοποίησης των αμυντικών συστημάτων.

Καμία άλλη απώλεια θέσεων εργασίας
Κανένας άλλος άνεργος
Κάνεις μόνος του στη κρίση
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ

Το Προεδρείο της
ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ

19 Σεπτεμβρίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΣΣΠ


Δ  Ε  Λ  Τ  Ι  Ο     Τ  Υ  Π  Ο Υ


Ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Πελοποννήσου καταγγέλλει την εν ψυχρώ δολοφονία του 34χρονου από φασίστες της Χρυσής Αυγής.
Μηχανισμός που χτυπάει σε εργατικές λαϊκές γειτονιές. Στόχο έχει να τρομοκρατήσει κάθε νέο που σηκώνει κεφάλι ενάντια στη βάρβαρη πολιτική.
Ο λαός με μαζική λαϊκή κινητοποίηση και δράση όλων των εργαζομένων και της νεολαίας μπορεί να τους απομονώσει από κάθε χώρο δουλειάς από κάθε λαϊκή γειτονιά. Να πετάξει έξω αυτούς και τη ναζιστική ιδεολογία τους.

ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

18 Σεπτεμβρίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΠΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΝΕΟΥ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΑΛΗ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών καταγγέλλει τη δολοφονία ενός νέου ανθρώπου στο Κερατσίνι. 

Οι Σιδηροδρομικοί όπως και όλοι οι εργαζόμενοι καταδικάζουν την αποτρόπαια και εγκληματική αυτή πράξη.

Καθημερινά βιώνουμε εκρήξεις βίας άλλοτε με ξυλοδαρμούς, άλλοτε με κυνήγι μεταναστών, άλλοτε με φραστικές επιθέσεις και τώρα με μια στυγερή ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ενός νέου ανθρώπου. 

Φτάνει πια η τρομοκρατία. 

Συμμετέχουμε στη σημερινή συγκέντρωση στις 17.30’ στην Πλατεία Ζαρντέν (Παναγή Τσαλδάρη και Ξάνθου) στην Αμφιάλη.

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΠΟΣ ΣΕ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ

Απο την Βουλή των Ελλήνων στάλθηκε η ακόλουθη πρόσκληση προς τον Πρόεδρο της ΠΟΣ Θανάση Λεβέντη, να προσέλθει σήμερα 18/09/2013 σε συνεδρίαση της Επιτροπης προκειμένου να εκθεσει τις αποψεις του.



"Προς
τον κ.Αθανάσιο Λεβέντη, Πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ)

Μετά την απόφαση που έλαβε η Διαρκής Επιτροπή Παράγωγης και Εμπορίου, σε συνεδρίαση της, την 17η Σεπτεμβρίου 2013, παρακαλείσθε να προσέλθετε στην συνεδρίαση της ανωτέρω Επιτροπής την Τετάρτη, 18 Σεπτεμβρίου και ώρα 12.00' στην Αίθουσα "Πρόεδρου Αθανασίου Κων. Τσαλδάρη" (223) του Μεγάρου της Βουλής, για να εκθέσετε εν συντομία τις απόψεις σας σχετικά με το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων "Δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών - Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών και άλλες Διατάξεις".

Στην ανωτέρω Επιτροπή μπορείτε να υποβάλετε και γραπτό υπόμνημα"

17 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΟΣ ΣΤΙΣ 18/09/2013


Μετά την εξαγγελθείσα από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (Π.Ο.Σ) 4ωρης στάσης εργασίας (από 11:00 έως 15:00) για τη Τετάρτη 18.09.2013 τροποποιούνται τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως ακολούθως:

Καταργούνται σε όλη τους τη διαδρομή οι αμαξοστοιχίες

1. Αθηνών – Θεσσαλονίκης – Αθηνών: 
IC 52, IC 55, IC 54 & IC 57
Η αμαξοστοιχία IC 56 θα κυκλοφορήσει μετά τη λήξη της στάσης

2. Αθηνών – Καλαμπάκας – Αθηνών: 884 & 885

16 Σεπτεμβρίου 2013

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΠΟΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Νο 1

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών συμμετέχει στην τετράωρη στάση εργασίας που πραγματοποιεί η ΓΣΕΕ την Τετάρτη 18/9/2013 από τις 11.00’ πμ μέχρι τις 15.00’ μμ. 
Παράλληλα εκφράζει με τη συμμετοχή της στην στάση εργασίας την αγωνία όλων των εργαζομένων αλλά και των σιδηροδρομικών ιδιαίτερα, καθώς βρίσκονται σε εξέλιξη "σκοτεινά" σχέδια για το μέλλον του Σιδηρόδρομου και των Σιδηροδρομικών στη χώρα μας.
Στη σημερινή κοινή σύσκεψη των συνδικάτων στις Μεταφορές, αποφασίσθηκε κοινή συγκέντρωση όλων των εργαζομένων στις μεταφορές στις 18/9/2013, ώρα: 12.00’, στην Πλατεία Κοτζιά. 
(Για τις άλλες αποφάσεις της κοινής σύσκεψης θα εκδοθεί δελτίο τύπου).
Καλούμε όλους τους σιδηροδρομικούς να συμμετέχουν μαζικά στη στάση εργασίας και στη συγκέντρωση στις 11:30’ πμ στην Πλατεία Κλαυθμώνος.


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Νο 2

Η σημερινή μέρα είναι «μαύρη» για το σιδηρόδρομο καθώς η Κυβέρνηση αποφάσισε και υλοποιεί μέσω του ΤΑΙΠΕΔ την εκχώρηση της ελληνικής σιδηροδρομικής εταιρείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ξένα συμφέροντα κατ' επιταγή των τροϊκανών τοκογλύφων.
Χαρίζουν και αποελληνοποιούν μια εταιρεία με περισσότερα από 100 χρόνια λειτουργίας και προσφοράς στον τόπο μας. 
Με πρόσχημα τα δήθεν ελλείμματα χαρίζουν σε ξένους την περιουσία που ανήκει σε όλους τους Έλληνες. 
Στους παπαγάλους που χρησιμοποιεί η Κυβέρνηση, απαντάμε για να γνωρίζει ο ελληνικός λαός, ότι η "συμφωνία" προβλέπει συνέχιση της χρηματοδότησης με πενήντα εκατομμύρια το χρόνο, την επόμενη πενταετία, από τα χρήματα των φορολογουμένων. 
Ο Δημόσιος Σιδηρόδρομος δεν είναι υπόθεση μόνο των Σιδηροδρομικών. Αφορά ολόκληρη την ελληνική κοινωνία.  
Οι Σιδηροδρομικοί θα απαντήσουμε με δράσεις που στόχο θα έχουν την ανατροπή αυτών των πολιτικών. 
Καμία εκχώρηση των υποδομών της χώρας.

ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.


14 Σεπτεμβρίου 2013

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΠΟΣ ΣΤΟΝ ΣΚΑΙ




Στην σημερινή ενημερωτική εκπομπή του ΣΚΑΙ "Σαββατοκύριακο με Δράση" που συντονίζει ο δημοσιογράφος Σπύρος Μάλλης, εκτός των άλλων, ήταν καλεσμένος και ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών ΠΟΣ ο Θανάσης Λεβέντης, ο οποίος συμμετείχε στη συζήτηση για τα θέματα που τέθηκαν όπως: κινητικότητα στο δημόσιο, απολύσεις, προβληματικές και άλλα θέματα γενικότερης οικονομικής πολιτικής

Ο Πρόεδρος της ΠΟΣ με αφορμή το σχόλιο που έκανε ο Κος Κεφαλογιάννης στην ίδια εκπομπή το προηγούμενο Σάββατο, ότι ο ΟΣΕ παράγει ελλείμματα 800 εκατομμυρίων κάθε έτος, απάντησε με επιχειρήματα σε όλα τα ερωτήματα που του τέθηκαν, εξήγησε και περιέγραψε ακριβώς την σημερινή κατάσταση που επικρατεί στον Οργανισμό λίγο πριν από την αποκρατικοποίηση (στο βίντεο της εκπομπής είναι από το 17:25 έως 34:00 περίπου) 

Στην εξέλιξη της συζήτησης παρενέβη τηλεφωνικά και ο συνάδελφος Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ Νίκος Κιουτσούκης και εξέφρασε άποψη για τα θέματα που συζητούνταν (στο βίντεο της εκπομπής είναι από το 01:04:40 έως 01:13:00

Στην εκπομπή επίσης ήταν προσκεκλημένοι από πλευράς εργαζόμενων ο Πρόεδρος της ΠΟΕ-ΟΤΑ Θέμης Μπαλασόπουλος και ο Αντιπρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ Άγγελος Γκιώνης και συμμετείχαν στη συζήτηση αναπτύσσοντας τα θέματα που τους αφορούν.

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ: ΕΔΩ 
(επιλέξτε προηγούμενα επεισόδια την εκπομπή 14/09/2013 - 10:00)




13 Σεπτεμβρίου 2013

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΜΜΜ

Π  Ρ  Ο  Σ  Κ  Λ  Η  Σ  Η
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ 
ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ


Συνάδελφοι,

Σε συνέχεια των κοινών μας συσκέψεων – δράσεων και βάση των αποφάσεων που έχουμε ήδη λάβει, σας καλούμε σε σύσκεψη τη ΔΕΥΤΕΡΑ 16/9/2013 και ώρα: 13.00’ στα γραφεία της Ομοσπονδίας μας (Κάνιγγος 6, 4ος όροφος), με θέματα συζήτησης – δράσης: 

  • Ιδιωτικοποιήσεις – Απολύσεις
  • Άρση επίταξης
  • Υπογραφή Σ.Σ.Ε.
Ο Πρόεδρος
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ
Ο Γενικός Γραμματέας
ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΠΟΥΡΛΙΑΚΑΣ

12 Σεπτεμβρίου 2013

Επαναδρομολόγηση των διεθνών γραμμών σχεδιάζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ



Την επιστροφή στα διεθνή δρομολόγια επεξεργάζεται, σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με κύριο στόχο την ενίσχυση της επιβατικής κίνησης, η οποία βαίνει μειούμενη λόγω της οικονομικής συγκυρίας. Όλα τα διεθνή δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχαν διακοπεί στο τέλος του 2010, στο πλαίσιο του σχεδίου εξυγίανσης της εταιρείας, καθώς είχε κριθεί ότι ήταν ασύμφορη η διατήρησή τους. 

10 Σεπτεμβρίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΠΟΣ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Όσοι επιβουλεύονται την ύπαρξη του σιδηρόδρομου στη χώρα μας τους προειδοποιούμε ότι θα βρουν απέναντί τους όχι μόνο τους εργαζόμενους σιδηροδρομικούς αλλά και ολόκληρη την ελληνική κοινωνία.

Πλανώνται όσοι  νομίζουν ότι μπορεί να υπάρξει Ελλάδα χωρίς τρένο. Όσοι επικαλούνται στα έωλα επιχειρήματά τους τα δήθεν ελλείμματα, τους πληροφορούμε ότι ο σιδηρόδρομος εδώ και δύο χρόνια δεν παράγει ελλείμματα. 

Τα συμφέροντα που απεργάζονται σχέδια εξαφάνισης του σιδηροδρομικού δικτύου, σύντομα θα αποκαλυφθούν. 

Ας προσέξουν και όσοι ηθελημένα ή αθέλητα προσφέρουν τις "υπηρεσίες" τους σε αυτά τα συμφέροντα.

Οι Σιδηροδρομικοί παλεύουν για δημόσιο – ανεπτυγμένο – σύγχρονο – ποιοτικό και ασφαλή σιδηρόδρομο με φθηνό εισιτήριο όπως συμβαίνει σε όλες τις χώρες της Ευρωζώνης.

Η Π.Ο.Σ. είναι αντίθετη με τα σχέδια ιδιωτικοποιήσεων και πολύ περισσότερο «λουκέτου» στον ΟΣΕ με απολύσεις και θα δώσουμε τη μάχη μαζί με την κοινωνία για την ανατροπή αυτών των πολιτικών.

Ο Σιδηρόδρομος είναι υπόθεση της ελληνικής κοινωνίας και σε ότι μας αφορά θα τον κρατήσουμε ανοιχτό. 

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.

9 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΑΚΕ ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Από το 2010, με την έναρξη της μνημονιακής λαίλαπας, τα νεοφιλελεύθερα ενεργούμενα των τροϊκανών, έχουν χρησιμοποιήσει πολλές μεθόδους για να καλλιεργήσουν το ανάλογο κλίμα, ώστε να προετοιμαστεί η κοινή γνώμη για τις "θυσίες", που θα επαναφέρουν την οικονομία της χώρας σε ...ανάπτυξη.Η πιο αποδοτική μέθοδος, που έχει χρησιμοποιηθεί μέχρι τώρα, είναι αυτή, του κοινωνικού αυτοματισμού. Μέθοδος με στόχο τα αντανακλαστικά της κοινωνίας, που έχει σκοπό να ξεσηκώσει με δόλιο τρόπο το σύνολο των πολιτών, εναντίον μιας κοινωνικής τάξης, ή επαγγέλματος. Αυτή, τη δοκιμασμένη τακτική για μια ακόμα φορά χρησιμοποίησε και ο κύριος Μ. Κεφαλογιάννης, για να προετοιμάσει την κοινή γνώμη να δεχτεί, με τις λιγότερες δυνατές αντιδράσεις, τον "ξαφνικό θάνατο" του ΟΣΕ, όπως τον ανακοινώνουν τις τελευταίες μέρες τα παπαγαλάκια των ΜΜΕ.