9 Ιουλίου 2014

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΝΙΚΟΥ ΤΣΙΡΩΝΗ ΣΤΟ "ΣΤΕΚΙ ΤΗΣ ΕΛΞΗΣ"


ΘΕΜΑ: "Εγκύκλιος ΔΙΠΕΚΑΜ και ήθος μηχανοδηγών"

Διάβασα (όπως αρκετοί) την ανάρτησή σας σχετικά με την εγκύκλιο του Διευθυντή της ΔΙΠΕΚΑΜ Κου Λύτρα σχετικά με την συμπεριφορά του προσωπικού κίνησης απέναντι στους επιβάτες των αμαξοστοιχιών η οποία μοιράστηκε από το ξενοδοχείο του Κιάτου. 

Ναι κε Γενιδούνια μοιράστηκε από το ξενοδοχείο του Κιάτου επειδή οι υπάλληλοι της ΔΙΠΕΚΑΜ που εργάζονται στο Κιάτο δεν έχουν κάποιο δικό τους φαξ ώστε να ενημερώνονται σχετικά με τις κάθε είδους  εγκυκλίους της υπηρεσίας μας και οι ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου (ευγενέστατοι και εξυπηρετικότατοι) προσφέρθηκαν μετά από δικό μου αίτημα να παίρνουν με φαξ τις εγκυκλίους και να τις μοιράζουν στο  προσωπικό χωρίς να έχουν καμία υποχρέωση να το κάνουν. 

Την περίφημη λοιπόν εγκύκλιο την έστειλα λοιπόν στο ξενοδοχείο με την σημείωση «υπ' όψιν προσωπικού κίνησης» αλλά όπως είναι φυσικό στο ξενοδοχείο δεν ήξεραν (και με το δίκιο τους οι άνθρωποι) πού απευθύνεται και την έδωσαν (βγάζοντας την φωτοτυπίες οι ίδιοι!) και στους μηχανοδηγούς. 

Και αντί λοιπόν οι παραλαμβάνοντες την εγκύκλιο μηχανοδηγοί να την επιστρέψουν λέγοντας ότι δεν τους αφορά και ότι είναι για την κίνηση, την κράτησαν, γέμισαν το γραφείο τους στο Κιάτο με αντίγραφα και την μοίρασαν όπου μπορούσαν (ακόμα και στο αεροδρόμιο βρέθηκε) χλευάζοντας την ΔΙΠΕΚΑΜ και λέγοντας ότι «ο Λύτρας τους στέλνει εγκυκλίους για την συμπεριφορά απέναντι στους επιβάτες», λες και δεν είδαν το περιεχόμενο και δεν κατάλαβαν σε ποιους απευθύνεται. 

Απορώ λοιπόν με αυτούς τους μηχανοδηγούς (δεν μπορώ να τους αποκαλέσω συναδέλφους) ποιους σκοπούς εξυπηρετούν και ποιοι λόγοι τους ώθησαν ώστε να δώσουν τόση δημοσιότητα σε κάτι που δεν τους αφορούσε. 
Ακόμα και στο στέκι την έδωσαν ώστε να το μάθουν όσο γίνεται περισσότεροι. 

Ήθελαν να δημιουργήσουν αρνητικές εντυπώσεις; 
Απέτυχαν. 

Νόμισαν με το φτωχό μυαλό τους ότι θα γελοιοποιήσουν την κίνηση; 
Δεν τους βγήκε.

Τίποτα μεμπτό στην όλη διαδικασία. 

Ναι ενημερώνω τους συναδέλφους μου με αυτά που πρέπει να ξέρουν μέσω του ξενοδοχείου. 
Ας ασχοληθούν με τα της έλξης και ας αφήσουν οι συγκεκριμένοι την κίνηση να κάνει την δουλειά της. 

Τελειώνοντας και ελπίζοντας να αναρτήσετε την επιστολή μου θέλω να υπενθυμίσω ότι ο κάθε ένας γράφει την ιστορία του στον σιδηρόδρομο και εισπράττει τα δέοντα ανάλογα με αυτά που έχει αφήσει πίσω του. 

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΣΙΡΩΝΗΣ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΩΝ
ΠΑΤΡΑ 

1 σχόλιο:

  1. όπως απαντήσαμε και στον συνάδελφο , δεν καταλαβαίνουμε το επιθετικό ύφος της επιστολής του απέναντι στο προσωπικό έλξης.
    Φυσικά η εγκύκλιος διαβάστηκε από πάρα πολλούς συναδέλφους γιατί ...πολύ απλά το στέκι το διαβάζουν εργαζόμενοι από όλους τους κλάδους για την ενημέρωση τους.

    Το στέκι της έλξης όμως δεν μπαίνει στην λογική του κουτσομπολιού και τι λέγετε κάθε μέρα στα τρένα.

    Αν δεν υπάρχει φαξ στο Κιάτο , οφείλει η ΔΙΠΕΚΑΜ να βάλει και οφείλει να βρεθεί χώρος εκεί για το προσωπικό Κίνησης.
    Να φτιαχτεί ένα γραφείο , γιατί εμείς στο στέκι , ξέρουμε απο πρώτο χέρι την ταλαιπωρία που τραβάνε οι συνάδελφοι της Κίνησης που έρχονται απο Πύργο και Καλαμάτα και Πάτρα για να δουλέψουν στον Προαστιακό και μάλιστα χωρίς να αμείβονται με τα εκτός έδρας όπως άλλωστε και οι μηχανοδηγοί της Πάτρας και Δράμας.

    ΔΕΝ τιμά κανένα να λέει ότι είναι φυσιολογικό να χτυπάνε την πόρτα του δωματίου του κάθε εργαζόμενου στις 10.30 το βράδυ για να μοιράζονται εγκύκλιοι , την ώρα που ξεκουράζεται.
    Είτε είναι μηχανοδηγός είτε προσωπικό κίνησης.

    Εμείς καλούμε τους συναδέλφους μας να μην τσιμπήσουν και να μην απαντήσουν.
    Δεν μας χωρίζει τίποτα με τους συναδέλφους της Κίνησης τα ίδια ζούμε μέσα στα τρένα.
    Ο καθένας καταλαβαίνει όπως νομίζει τα όσα διαβάζει άλλωστε .

    Αυτό όμως που θα πούμε στον συνάδελφο, είναι ότι το ήθος των μηχανοδηγών δεν είναι διαπραγματεύσιμο και καλό θα ήταν να μην ανοίγει κόντρες εκεί που δεν υπάρχουν,ιδιαίτερα όταν έχουμε τόσα κοινά προβλήματα να αντιμετωπίσουμε.


    Η Διαχειριστική Ομάδα μας Ομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή